تعلیق مأمور زن گشت ارشاد تکذیب شد

تعلیق مأمور زن گشت ارشاد تکذیب شد
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئیس پلیس تهران: «وقتی یک نفر از این دختران با وضعیت افتضاح در مقابل مأمور پلیس ما حاضر می‌شود باید چه کرد؟»

آگهی

مأمور زن گشت ارشاد که یک زن جوان را کتک زده بود تعلیق نشده است. رئیس پلیس تهران خبر تعلیق این مأمور را تکذیب کرد و گفت: «این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما با اقتدار از مأموران خود دفاع می‌کنیم.»

پیش از این گفته شده بود که این مأمور «خاطی» از کار تعلیق می‌شود. سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت: «بررسی‌های تکمیلی نشان داد این مأمور هیچ قصوری نداشته است.»

در روزهای گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن یک مأمور زن گشت ارشاد در حال کتک زدن یک دختر به دلیل «بدحجابی» دیده می‌شود. انتشار این ویدئوی جنجالی واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت.

فرمانده پلیس با متهم کردن دختر کتک خورده به «فحاشی و ضرب و شتم» به تسنیم گفت: «وقتی یک نفر از این دختران با وضعیت افتضاح در مقابل مأمور پلیس ما حاضر می‌شود باید چه کرد؟ وقتی مأمور ما به آنها تذکر می‌دهد و آنها در مقابل، شروع به فحاشی و ضرب‌وشتم مأمور می‌کنند، مأمور ما باید چه کار کند؟»

بلافاصله بعد از انتشار ویدئوی خشونت مأمور گشت ارشاد، گفته شد که انگشت دست این مأمور در درگیری با زن جوان شکسته است. رئیس پلیس تهران با بیان این که هنوز آسیب‌دیدگی دست این مأمور مداوا نشده، از اعلام جزئیات بیشتری از این حادثه در آینده نزدیک خبر داد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

معاون رئیس جمهور ایران: گشت ارشاد نتیجه نداشت

منابع حقوق بشری از توقیف لوح جایزه اروپایی ساخاروف و بازجویی از وکیل خانواده مهسا امینی خبر می‌دهند

واکنش رئیس پارلمان اروپا به ممنوع‌الخروج شدن خانواده مهسا امینی: حقیقت را نمی توان پنهان کرد