کلانتری خطاب به کاوه مدنی: به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها ناچار استعفای شما را پذیرفتم

کلانتری خطاب به کاوه مدنی: به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها ناچار استعفای شما را پذیرفتم
Copyright TEDx, Youtube Channel
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«عملا نشان دادید که با توجه به پشتوانه علمی بی‌نظیر، پشتکار ستودنی، رفتار مردمی، خلاقیت و ابتکار...چگونه می‌توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچگونه چشمداشتی خدمت کرد و بیهوده نبود.»

آگهی

عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهوری ایران و رئیس سازمان محیط زیست روز شنبه با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود به استعفای کاوه مدنی، معاون این سازمان واکنش نشان داد.

آقای کلانتری در این مطلب «عدم رضایت والدین» و «برخی تنگ‌نظری‌های موجود در کشور» را دلیل پذیرش استعفای کاوه مدنی عنوان کرد و گفت که به «ناچار» این استعفا را پذیرفته است.

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد معاون مستعفی خود افزود: «عملا نشان دادید که با توجه به پشتوانه علمی بی‌نظیر، پشتکار ستودنی، رفتار مردمی، خلاقیت و ابتکار، عدم توجه به مشکلات مالی و تدارکاتی و با مشارکت مردمی چگونه می‌توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچگونه چشمداشتی خدمت کرد و بیهوده نبود.»

به کانال یورونیوز فارسی در تلگرام بپیوندید

آقای مدنی، استاد امپریال کالج لندن در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به معاونت سازمان محیط زیست منصوب شد و به مدت ۶ ماه عهده دار این سمت بود.

وی توسط برخی رسانه‌‌های محافظه کار به «جاسوسی» علیه ایران متهم شده بود. آقای مدنی سرانجام در فروردین ماه از سمت خود کناره گیری کرد و به بریتانیا بازگشت. او پس از بازگشت در توییتی نوشت: «خودم بودم اما خودی نبودم.»

@KavehMadani
توییت کاوه مدنی@KavehMadani
هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کاوه مدنی: برای جاهلان مجازی یافتن جاسوس از مسئولیت پذیری آسان‌تر است

ویدئو؛ تعقیب و گریز موش‌ها در خیابان‌های تهران با تفنگ بادی

علاءالدین بروجردی: بحران آب وارد مقوله امنیتی شده است