ویدئوی بازدید و رانندگی بشار اسد در غوطه شرقی

ویدئوی بازدید و رانندگی بشار اسد در غوطه شرقی
Copyright صفحه فیسبوک ریاست جمهوری سوریه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

صفحه رسمی ریاست جمهوری سوریه در فیسبوک نوشت: «در خطوط مقدم در غوطه شرقی، رئیس جمهور بشار اسد در کنار قهرمانان ارتش عربی سوریه».

آگهی

رئیس جمهوری سوریه از جبهه‌های جنگ و درگیری در غوطه شرقی دمشق بازدید کرد. خبرگزاری‌های عربی و روسی روز یکشنبه ۲۷ اسفند تصاویری از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را به هنگام بازدید از پایگاه‌های ارتش این کشور در غوطه شرقی دمشق منتشر کردند.

صفحه رسمی ریاست جمهوری سوریه در فیسبوک با انتشار ویدئو و عکس‌هایی از بشار اسد در جبهه‌های غوطه شرقی، نوشت: «در خطوط مقدم در غوطه شرقی، رئیس جمهور بشار اسد در کنار قهرمانان ارتش عربی سوریه».

دفتر ریاست جمهوری سوریه ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن بشار اسد در حال رانندگی در شهر دمشق و بخش‌هایی از غوطه شرقی است و درباره پیروزی نیروهای ارتش در برابر شورشیان صحبت می‌کند.

در ویدئو‌های دیگر رئیس‌جمهور سوریه با افسران ارتش سوریه در اتاقی دیده ‌می‌شود که به نظر می‌رسد اتاق عملیات باشد. جایی‌که فرماندهان به بشار اسد توضیحاتی را درباره عملیات‌های مختلف ارائه می‌کنند. در ادامه بشار اسد از سربازان ارتش سوریه در کنار تانک‌‌ها و خودروهای زرهی دیدن می‌کند.

ارتش سوریه از ماه گذشته عملیات گسترده ای را علیه شبه نظامیان مستقر در غوطه شرقی آغاز کرده است. حدود ۴۰۰ هزار نفر از ساکنان منطقه غوطه شرقی از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون با کمبود مواد غذایی و دارو روبرو هستند. تصرف کامل غوطه شرقی توسط نیروهای دولتی پس از کنترل شهر حلب در سال ۲۰۱۶ میلادی مهمترین ضربه رژیم سوریه به مخالفان مسلح بشار اسد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گاهشمار جنگ داخلی سوریه؛ آنچه گذشت

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لاوروف گزارش سازمان ملل از غوطه شرقی را «مشکوک» خواند

خروج دسته‌جمعی شورشیان از غوطه شرقی با تسلیم مناطقی به نیروهای بشار اسد

حمله هوایی شبانه به شرق سوریه؛ بهروز واحدی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شد