واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به چیپس مخصوص «بانوان»

 واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به چیپس مخصوص «بانوان»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پپسی‌کو، مولفه‌های پیشنهاد خود در طراحی چیپس تورتیلای دوریتوز برای «بانوان» را قابل حمل بودن در کیف دستی، تولید صدای کم هنگام خوردن و استفاده از ترکیب ادویه‌هایی که کمتر به انگشتان دست بچسبد عنوان کرد. این موضوع به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامد:

آگهی

شرکت صنایع غذایی «پپسی‌کو»، دومین شرکت تولیدکننده مواد غذایی و نوشیدنی در جهان از تولید چیپس تورتیلای جدید مارک «دوریتوز» مخصوص خانم‌ها خبر داد؛ تورتیلایی با همان طعم‌های قبلی اما با «صدای کمتر»، «ادویه کمتر» و «قابل حمل در کیف دستی». این موضوع واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

ایندرا نویی، کارآفرین مدیر عامل این شرکت در یک مصاحبه رادیویی در پاسخ به تفاوت‌های رفتاری مردان و زنان در خوردن میان‌ وعده‌هایی چون تورتیلا و چیتوز گفت که خانم‌ها هم دوست دارند مانند آقایان وقتی تورتیلا دوریتوز می خورند، با لذت تا انتهای بسته را تمام کنند اما دوست ندارند مانند آقایان در هنگام خوردن چیپس انگشتان خود را بلیسند و با صدای بلند تورتیلا بخورند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

خانم نویی مولفه‌های پیشنهاد خود در طراحی تورتیلای دوریتوز برای «بانوان» را قابل حمل بودن در کیف دستی، تولید صدای کم هنگام خوردن، استفاده از ترکیب ادویه‌هایی که کمتر به انگشتان دست بچسبد با حفظ طعم و مزه تورتیلاهای معمول این شرکت عنوان کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالین حقوق زنان واکنش شدید به این سخنان خانم ایندرا نویی نشان دادند.

بسیاری از آنان مشکل اصلی زنان را دریافت دستمزد یکسان با مردان و رعایت حقوق اولیه در محیط‌های کاری دانستند و نه تولید صدا در هنگام خوردن تورتیلا.

A post shared by J.C. Welker (@jcwelker) on

ایندرا نویی، مهاجر هندی و فارغ التحصیل دانشکده مدیریت دانشگاه یل در ایالات متحده از دید نشریه فوربز یکی از ۲۷ زن موفق در پست مدیریتی در این کشور است. وی در سال ۲۰۰۶  فهرست قدرتمندترین مدیران زن جهان در رتبه سیزدهم فهرست قرار گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مرگ نوجوان در چالش چیپس تند؛ چیپس‌های «پاکوئی» از فروشگاه‌های آمریکا جمع‌آوری می‌شوند

فلفل «دم عقربی» مرد آمریکایی را در آستانه مرگ قرار داد

صداوسیمای یزد به خاطر توصیه به شستن و بوسیدن پای شوهران در یک برنامه عذرخواهی کرد