بریتانیا؛ آشنایی در «تیندر» و دوستی به قتل دختر دانشجو انجامید

Kent Police
Kent Police
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جاشوآ سیمپسون که متهم به قتل دوست دختر سابقش مولی مک‌لارن است در دادگاه اتهام قتل غیرعمد را پذیرفته اما از پذیرش اتهام قتل عمد سرباز می‌زند. مقتول پیش از مرگ از رفتارهای مشکوک قاتل به پلیس شکایت کرده بود.

آگهی

دادگاهی در شهر کنت بریتانیا در حال بررسی اتهام قتل مولی مک‌لارن است که گمان می‌رود در ژوئن سال ۲۰۱۷ توسط دوست پسرش جاشوآ سیمپسون با ضربات متعدد چاقو به سر و گردن به قتل رسیده است.

مولی ۲۳ ساله و جاشوآ ۲۹ ساله که از طریق اپ «تیندر» با یکدیگر آشنا شده بودند، روابط دوستانه و عاشقانه خود را از نوامبر ۲۰۱۶ آغاز کردند. با این‌ حال حدود ۷ ماه پس از این آشنایی مولی در روز ۱۷ ژوئن یعنی ۱۲ روز پیش از آنکه به قتل برسد، به این رابطه پایان داد.

روابط این دو نفر نوسانات زیادی داشت و به گفته شاهدانی که در دیوان دادگستری مایدستون حضور داشتند خانم مک‌لارن دوست پسرش را فردی «سختگیر» توصیف کرده که همواره از وی می‌خواسته تا کارها را «به بهترین نحو ممکن» انجام دهد. در مقابل آقای سیمپسون خود را فردی «بسیار احساساتی» خواند.

در روزهای پیش از وقوع حادثه جاشوآ سیمپسون عکس‌ها و نوشته‌های تحقیرآمیزی از دانشجویان دانشگاه کنت در فیسبوک به اشتراک گذاشت، مطالبی که خانم مک‌لارن آنها را در روز ۲۲ ژوئن به پلیس محلی گزارش کرد.

روز قبل از حادثه خانم مک‎لارن به یکی از آشنایانش گفت که وی نگران و وحشت‌زده است چرا که احتمال می‌دهد دوست پسر سابقش قصد آزار وی را داشته باشد. در روز حادثه نیز وی پیامی به دوستانش فرستاد که در آن نوشته بود احساس می‌کند توسط جاشوآ تحت تعقیب است.

بنحامین مورتون، شاهد صحنه قتل به دادگاه گفت که در زمان وقوع حادثه، آقای سیمپسون به صورت «دیوانه‌وار» به سر و گردن مقتول با چاقو ضرباتی وارد کرد.

مولی مک‌لارن که در رشته ورزش و سلامت تحصیل می‌کرد روز حادثه زمانی که از باشگاه باز می‌گشت در خودرو خود مورد حمله جاشوآ سیمپسون قرار گرفت. 

متهم دو روز پیش از واقعه یک چاقوی آشپزخانه از فروشگاه لوازم خانگی خریده بود. همچنین پلیس در زمان بررسی وسایل آقای سیمپسون یک تبر در خودرو او کشف کرد.

متهم در دادگاه اتهام قتل غیرعمد را پذیرفته اما از پذیرش اتهام قتل عمد سرباز زده است. در جریان دادرسی نیز یکی از همکاران وی به دادگاه گفته است که آقای سیمپسون از اختلال دوقطبی رنج می‌برد.

محاکمه جاشوآ سیمپسون تا زمان روشن شدن پرونده قتل ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سگی با شلیک گلوله شکارچی را کشت

کشته شدن دو شهروند پاکستانی در جریان اعتراض به تجاوز و قتل یک دختر

دیپلمات بریتانیایی به قتل رسیده در بیروت که بود؟