اوسین بولت فوتبالیست می‌شود

اوسین بولت فوتبالیست می‌شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قهرمان افسانه‌ای دو میدانی اعلام کرده است که در ماه مارس برای تست در باشگاه فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان حضور خواهد یافت.

آگهی

اوسین بولت، دارنده چندین عنوان قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک که به تازگی از دنیای حرفه‌ای دو و میدانی کناره گیری کرده قصد دارد پس از این به جرگه فوتبالیست ها بپیوندد.

این قهرمان جامائیکایی که برای شرکت در یک تورنمنت پوکر به باهاما سفر کرده بود در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «دیلی اکسپرس» اعلام کرد ماه مارس برای دادن تست در باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان حضور خواهد یافت.

بولت که دارای اسپانسری مشترک با این باشگاه آلمانی است در این گفتگو تصریح کرد: «برای آنکه مشخص شود جایگاه من در این حرفه (فوتبال) کجاست ماه مارس به دورتموند می روم تا در تست این باشگاه شرکت کنم.»

بیشتر بخوانید:سریع‌ترین مرد جهان با ورزش حرفه‌ای وداع کرد

رکورد دار دوی صد و دویست متر جهان با اشاره به فضای متفاوتی که میخواهد وارد آن شود گفت: «این مسئله ممکن است کمی نگران و عصبی ام کند. من معمولا عصبی نمی شوم اما اینبار داستان متفاوت است زیرا حالا صحبت از فوتبال است. برای منطبق کردن خود وقت زیادی خواهم گذاشت اما پس از آنکه حضور در چند مسابقه را تجربه کردم به این فضا عادت می کنم.»

اوسن بولت که که از علاقمندان فوتبال و شیفتگان شیاطین سرخ است در ادامه تاکید کرد: «یکی از رویاهای من امضای قرارداد با تیم منچستر یونایتد است. اگر دورتموند مرا پسندید به این حرفه خواهم چسبید و سخت تمرین خواهم کرد.»

قهرمان افسانه ای دو و میدانی جهان با اشاره به اینکه رویای خود را با دوستش پل پوگبا، هافبک فرانسوی و ملی پوش تیم منچستر یونایتد در میان گذاشته، یادآور شد: «درباره این موضوع با الکس فرگوسن صحبت کردم و از او خواستم سفارش من را بکند. او هم گفت اگر در فرم و آماده باشم کاری برایم خواهم کرد.»

برای آگاهی از اخبار جهان نسخه iOS یا اندروید اپلیکیشن یورونیوز را دریافت کنید. (زبان برنامه را در منوی تنظیمات به فارسی تغییر دهید)

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اوسین بولت با تیم استرالیایی در بازی فوتبال به میدان رفت

لیگ قهرمانان؛ نیاز سه امتیازی سویا و تلاش یووه برای گرفتن انتقام از کهکشانی‌ها

اوسین بولت: می خواهم شکست ناپذیر باشم