دندانپزشک تایوانی موظف به پرداخت ۷۴۴ هزار دلار به مادرش شد

دندانپزشک تایوانی موظف به پرداخت ۷۴۴ هزار دلار به مادرش شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مادر این دندانپزشک نگران بود در دوران پیری هیچ کدام از فرزندانش از او نگهداری نخواهند کرد. او پس از ۲۰ سالگی پسرانش قراردادی با آنها امضاء رساند که براساس آن آنها باید ۶۰ درصد از سود خالص درآمد خود را به مادرشان پرداخت می کردند.

آگهی

دیوان عالی تایوان به نفع مادری رای داد که از فرزندش که اکنون دندانپزشک است، برای عدم اعاده هزینه تحصیل شکایت کرده بود.

این مادر ۲۰ سال پیش با فرزندش قراردادی امضاء کرده بود که براساس آن پسر او موظف به بازپرداخت هزینه تحصیلش به مادر خود می شد. به این ترتیب و بنا به تصمیم عالی ترین مرجع قضایی تایوان فرزند دندانپزشک او اکنون موظف به پرداخت ۷۴۴ هزار دلار به مادرش خواهد بود.

دیوان عالی تایوان رای اولیه دادگاه را علیه این دندانپزشک ۴۱ ساله تائید کرده است. مادر این مرد در دهه ۱۹۹۰ میلادی از همسرش طلاق گرفت و به تنهایی دو فرزند پسر خود را بزرگ کرد.

او که نگران بود در دوران پیری هیچ کدام از فرزندانش از او نگهداری نخواهند کرد در ۲۰ سالگی فرزندانش قراردادی با آنها امضاء رساند که براساس آن پسرانش باید ۶۰ درصد از درآمد خالص خود را به وی پرداخت کنند.

این مادر فرزندانش را متهم کرده است که پس از آغاز ارتباط با شرکای زندگی شان او را فراموش کردند. وی هشت سال پیش از فرزندانش به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده شکایت کرد. یکی از پسران او پیش از برگزاری دادگاه با مادرش به توافق رسید اما پرونده فرزند دیگر که دندانپزشک شده بود به دادگاه کشیده شد.

در رای دیوان عالی تایوان آمده است که این دندانپزشک هنگام امضای قرارداد با مادرش بالغ بوده است و اکنون نیز توانایی مالی پرداخت هزینه تعیین شده در قرارداد به مادرش را دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نوآوری هتلی در تایوان برای جذب مشتری در آستانه کریسمس

غمگین‌ترین، شادترین و عصبانی‌ترین کشورهای دنیا؛ جایگاه ایران کجاست؟

پکن: واشنگتن فروش تسلیحات به تایوان را متوقف کند