ترامپ مطلب اسلام‌ ستیزانه یک راست‌گرای افراطی بریتانیایی را ریتوییت کرد

ترامپ مطلب اسلام‌ ستیزانه یک راست‌گرای افراطی بریتانیایی را ریتوییت کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یکی از ویدئوها نشانگر ضرب و شتم یک پسر هلندی از سوی یک مسلمان است.

آگهی

طرفداری دونالد ترامپ از نظرات ضد اسلامی یک چهره راست افراطی بریتانیا جنجالی شد.

دونالد ترامپ که مخالفت خود با مهاجران مسلمان را چه پیش از ریاست جمهوری و چه پس از آن پنهان نکرده است روز چهارشنبه با بازنشر سه توییت مسلمان ستیز جیدا فرانسن، عضو حزب راست افراطی «بریتانیا مقدم است» در توییت شخصی خود، عملا نظرات وی را تایید نمود.

جیدا فریتسن، رهبر گروه پارلمانی «بریتاینا مقدم است» در توییت شخصی خود سه ویدئو در مخالفت با مهاجرت مسلمانان به اروپا منتشر کرد. در اولین ویدئو ادعا می شود که یک مهاجر مسلمان یک پسر هلندی را کتک می زند.

ویدئوی دوم مدعی است که یک مسلمان مجسمه مریم مقدس را خراب کرده است و ویدئوی سوم، حکایت از آن دارد که عده‌ای مسلمان یک پسربچه نوجوان را از پشت بام به پایین می اندازند و به قصد کشت او را می زنند.

صحت محتوای این ویدئوها و منبع آن‌ها مشخص نیست.

انتشار توییت‌های کین توزانه خانم فرانسن چند روز پس از آن صورت می گیرد که وی بدنبال سخنرانی در راهپیمایی بلفاست به اتهام نفرت پراکنی بازداشت شد.

جیدا فرانسن، بارها در حساب توییتری خود مطالب ضد اسلامی در مخالفت با پناهجویان منتشر کرده است. او با خوشحالی از بازنشر و انعکاس ویدئوهای خود درحساب توییتری دونالد ترامپ، از وی و آمریکا تشکر و برایشان طلب  آمرزش کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش مجری تلویزیون آمریکا به زن ایرانی الاصل جنجال ساز شد

ترامپ می‌گوید برای بازنشر ویدئوهای اسلام ستیزانه عذرخواهی می‌کند

پلیس بریتانیا طرح ترور نخست وزیر را خنثی کرد