آمریکا؛ شکنجه و قتل پسربچه هشت ساله به ظن همجنسگرایی

آمریکا؛ شکنجه و قتل پسربچه هشت ساله به ظن همجنسگرایی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

مردی که به شکنجه شدید و قتل فرزند دوست دخترش در سال ۲۰۱۳ میلادی در کانیون کانتری لس‌آنجلس متهم است، اعلام کرد که به تصور این که پسربچه ۸ ساله همجسنگراست او را شکنجه کرده است.

پرل فرناندز، مادر این پسربچه به همراه دوست پسر خود، ایسارو آگیری ماه‌ها گابریل را شکنجه می کردند. به گفته دادستان بدن این کودک در اثر شکنجه های این زوج در طول هشت ماه به شدت آسیب دیده بود. گابریل بصورت مکرر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، بدن او با سیگار سوزانده شده، بارها اسپری فلفل استنشاق کرده، به او مدفوع گربه خورانده شده و در جعبه ای کوچک با دهن‌بند حبس شده بوده است.

وکیل مدافع ایسارو آگیری اظهار داشت که موکل او به قتل گابریل هشت ساله اعتراف کرده است.

Trial Begins in Torture Death of Gabriel Fernandez | NBC Southern California https://t.co/TSg07I2FxX via nbcla</a></p>— Herma Hudek (HHudek) October 16, 2017

ایسارو آگیری ۳۲ ساله به قتل و شکنجه متهم شده و دادگاه وی در جریان است. به گفته جان هاتامی، دادستان پرونده، مادر این پسربچه نیز در شکنجه و قتل فرزندش متهم به همدستی و همراهی است.

دادستان می گوید که حتی تماس این زوج با پلیس (۹۱۱) پس از وخامت حال گابریل تنها برای پنهان کاری و گمراه کردن پلیس بوده است.

خواهر مقتول که در زمان وقوع این حادثه ۱۱ سال داشت در جلسه دادگاه گفت: «زمانی که تنفس گابریل قطع شد مادرم بهمراه دوست پسرش او را به زیر دوش حمام بردند و مدام بر سر او فریاد می زندند که بیدار شود. زمانی که فهمیدند اینکار فایده ای ندارد، مادرم تصمیم گرفت با پلیس تماس بگیرد و به من گفت که با یک کهنه آثار خون ریخته شده بر زمین را پاک کنم.»

این پسر بچه دو روز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. مسئولین اورژانس در زمان رسیدن وی به بیمارستان گفته بودند که میزان جراحت های گابریل غیر قابل توصیف است.

به گزارش رسانه های آمریکا، قاضی این پرونده بدلیل گریه شدید حاضران بارها مجبور به قطع جریان دادرسی شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پدیدۀ آزار جنسی کودکان در ایران؛ اهورا ۲/۵ ساله و قربانی تجاوز به خاک سپرده شد

برملا شدن راز کودک آزاری و تعرض جنسی به کودکان آرژانتینی

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد