ملکه زیبایی تگزاس در برنامه زنده تلویزیونی از ترامپ انتقاد کرد

ملکه زیبایی تگزاس در برنامه زنده تلویزیونی از ترامپ انتقاد کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

انتقاد یکی از شرکت کنندگان در رقابت انتخاب ملکه زیبایی آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در جریان پخش زنده تلویزیونی خبرساز شد.

مارگانا وود، ملکه زیبایی ایالت تگزاس در مراسم گزینش ملکه زیبایی آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد واکنش رئیس جمهوری ایالات متحده به تظاهرات و درگیری های ماه گذشته در شارلوتزویل اظهار داشت: «خیلی روشن بود که حمله ای تروریستی بود و به نظرم رئیس جمهور دونالد ترامپ باید زودتر در بیانیه ای به این مسئله اشاره می کرد. او باید از احساس امنیت همه آمریکایی ها در این کشور اطمینان حاصل می کرد. این به نظرم اکنون اولویت اصلی است.»

Miss Texas, a white woman from Houston, speaks more clearly on race than a certain black Republican I know on TV. pic.twitter.com/cNaBlbowt9

— Keith Boykin (@keithboykin) September 11, 2017

راست گرایان افراطی آمریکا ماه گذشته در شارلوتزویل تظاهرات کردند. یکی از مخالفان نژادپرستی در حاشیه این تظاهرات کشته شد.

بیشتر بخوانید: دردسرهای بی‌پایان شارلوتزویل برای ترامپ

بنا به عرف رایج در مراسم انتخاب ملکه زیبایی نامزدهای شرکت کننده اغلب از اظهار نظر سیاسی و چالش برانگیز خودداری می کنند. پاسخ مارگانا وود نه تنها از این نظر بلکه از آنجا که وی نمایندگی ایالت تگزاس را در این رقابت برعهده داشت، توجه ها را به خود جلب کرد.

تگزاس به عنوان یکی از ایالت های محافظه کار آمریکا شناخته می شود. دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته با اختلاف ۹ درصدی هیلاری کلینتون را در این ایالت شکست داد.

مارگانا وود در مراسم انتخاب ملکه زیبایی به مقام پنجم رسید. کارا موند، ملکه زیبایی ایالت داکوتای شمالی در این مراسم به عنوان ملکه زیبایی آمریکا انتخاب شد.

Congratulations to our 4th runner-up tonight, Margana Wood (MissAmericaTX</a>)! <a href="https://twitter.com/hashtag/MissAmerica?src=hash">#MissAmerica</a> <a href="https://t.co/U8g19lvxGw">pic.twitter.com/U8g19lvxGw</a></p>— Miss America Org (MissAmericaOrg) September 11, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

راهپیمایی ده‌ها هزار نفری ضد نژادپرستی در بوستون آمریکا

دردسرهای بی‌پایان شارلوتزویل برای ترامپ

ترامپ: هر دو طرف مسئول خشونتهای شارلوتزویل هستند