اصغر فرهادی فیلمبرداری اثر جدید خود را در اسپانیا آغاز کرد

اصغر فرهادی فیلمبرداری اثر جدید خود را در اسپانیا آغاز کرد
نگارش از مهران احمدی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی فیلمبرداری هشتمین فیلم بلند خود به نام «همه می دانند» را در اسپانیا آغاز کرد.

در فیلم جدید اصغر فرهادی پنلوپه کروز و خاویر باردم، بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین، هنرپیشه آرژانتینی ایفای نقش خواهند کرد. بودجه «همه می دانند» که به زبان اسپانیایی تهیه خواهد شد، ۱۰ میلیون یورو اعلام شده است.

فیلمنامه «همه می دانند» مانند سایر آثار اصغر فرهادی توسط خود این فیلمساز برنده جایزه اسکار نوشته شده است. این فیلم سرنوشت زنی به نام کارولینا را روایت می کند که از بوئنوس آیرس به همراه خانواده اش به زادگاهش در اسپانیا می رود. در آنجا سلسله رویدادهایی رخ می دهد که به کلی زندگی او و خانواده اش را متحول می کند.

فیلمبرداری هشتمین فیلم بلند اصغر فرهادی در نزدیکی مادرید، پایتخت اسپانیا آغاز شده است.

تهیه کننده «همه می دانند» همچون فیلم های «فروشنده» و «گذشته» الکساندر ملتگی، تهیه کننده فرانسوی است. «همه می دانند» اولین فیلم اصغر فرهادی به زبان اسپانیایی خواهد بود.

Asghar Farhadi Kicks Off Filming of ‘Everybody Knows’ With Javier Bardem, Penelope Cruz, Ricardo Darin in Spain https://t.co/qLKwBWEyKd

— Variety (@Variety) August 22, 2017

اصغر فرهادی تاکنون برنده جوایز اسکار بهترین فیلم خارجی برای «جدایی نادر از سیمین»، اسکار بهترین فیلم خارجی برای «فروشنده» و خرس طلایی جشنواره فیلم بین المللی برلین برای «جدایی نادر از سیمین» شده است.

پنلوپه کروز و خاویر باردم، زوج بازیگر اسپانیایی در فیلم «همه می دانند» برای نهمین بار با یکدیگر همکاری حرفه ای خواهند کرد. علاوه بر اصغر فرهادی این دو بازیگر اسپانیایی نیز تاکنون هر کدام یک بار برنده جایزه اسکار شده اند.

فیلمبرداری «همه می دانند» تا پایان ماه نوامبر ادامه خواهد یافت و تاریخ آغاز اکران آن در فرانسه نهم ماه مه سال ۲۰۱۸ اعلام شده است. به این ترتیب به نظر می رسد این فیلم در جشنواره آینده فیلم کن به نمایش در خواهد آمد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نرگس کلهر در گفت‌وگو با یورونیوز: راه رفته پس از جنبش مهسا قابل برگشت نیست

مراسم اعطای جوایز امی؛ شب درخشش فیلم‌های «خرس» و «وراثت»

اوپنهایمر در شبی تلخ برای باربی در صدر گلدن گلوب قرار گرفت