بازی نیمار در پاری‌سن‌ژرمن آغاز شد

بازی نیمار در پاری‌سن‌ژرمن آغاز شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که با پرداخت کامل مبلغ انتقال نیمار، سرانجام این ستاره برزیلی اجازه حضور در رقابتهای باشگاه جدیدش را دریافت کرد. بر این اساس انتظار می رود گران‌ترین بازیکن جهان، یکشنبه آینده در بازی پاری‌سن‌ژرمن مقابل گنگام، اولین حضورش را با پیراهن جدید به نمایش بگذارد.

حاضر نبودن به موقع مدارک حقوقی و اداری این فوتبالیست ۲۵ ساله که هزینه ۲۲۲ میلیون یورویی انتقالش از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن رکورد جدیدی در دنیای نقل و انتقالات فوتبال محسوب می شود، باعث شد که گواهی انتقال بین المللی موسوم به ITC برای او صادر نشود و به این ترتیب نیمار نتواند در اولین مسابقه لیگ فرانسه، مقابل تیم امین حضور یابد.

بارسا اعلام کرده بود تا زمانی که مبلغ مورد توافق، از طریق باشگاه فرانسوی به حساب بانکی آنها واریز نشود، چنین گواهی نامه‌ای را اعطا نخواهد کرد.

پس از برطرف شدن موانع حقوقی، اونای ایمری مربی پاری‌سن‌ژرمن با تایید حضور نیمار در بازی یکشنبه آینده اعلام کرد که نیمار بخوبی تمرین کرده و کاملا آماده است. ایمری تاکید کرد نیمار بازیکنی است که به وجودش نیاز داریم و می خواهیم که در زمین باشد و کارش را شروع کند.

پاری‌سن‌ژرمن رقابتهای لیگ فرانسه را با پیروزی ۲-۰ مقابل تیم امین آغاز کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها