صدرنشینی نوبتی در رالی راه ابریشم: مکان نخست جدول کلی بازهم به سباستین لوب رسید

صدرنشینی نوبتی در رالی راه ابریشم: مکان نخست جدول کلی بازهم به سباستین لوب رسید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سباستین لوب، راننده فرانسوی تیم پژو روز دوشنبه با برتری در مرحله سوم رقابت های اتوموبیلرانی رالی راه ابریشم، صدر جدول کلی مسابقات را از هموطن و هم تیمی اش استفان پترانسل پس…

آگهی

سباستین لوب، راننده فرانسوی تیم پژو روز دوشنبه با برتری در مرحله سوم رقابت های اتوموبیلرانی رالی راه ابریشم، صدر جدول کلی مسابقات را از هموطن و هم تیمی اش استفان پترانسل پس گرفت.

در این مرحله مسابقات از خاک روسیه به قزاقستان کشیده شد و شرکت کنندگان در مسافتی به طول ۳۴۰ کیلومتر میان اوفا (روسیه) و قوستانای قزاقستان به رقابت پرداختند.

سباستین لوب، دارنده ۹ عنوان قهرمانی جهان که روز گذشته صدر نشینی را واگذار کرده بود بار دیگر برتری خود را به رخ حریفان کشید و با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه و ۴۴ ثانیه ضمن کسب پیروزی در این مرحله صدر جدول کلی را باردیگر پس گرفت.

او پس از پیروزی در این مرحله گفت: «مرحله خوبی بود و ما بهترین زمان را ثبت کردیم. شروع بسیار سریعی داشتم، با اینحال در این مرحله جهت یابی کمی دشوار بود که با مهارت دانیل به خوبی از پس آن برآمدیم. نتیجه این نمایش خود هم کسب رتبه نخست بود. فردا بازهم به جاده می زنیم و ممکن است اینبار شرایط دشوارتر باشد.»

پترانسل هم تیمی لوب با ۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه اختلاف دوم شد و در جدول کلی مسابقات نیز با یک پله سقوط و اختلاف ۳ دقیقه ای در مکان دوم قرار گرفت.

اما شگفتی این مرحله را چو یونگ، راننده چینی تیم تویوتا هایلوکس رقم زد که موفق شد با ۱۴ دقیقه اختلاف نسبت به لوب بالاتر از سیریل دپره، مکان سوم را از آن خود کند.

سیریل دپره فرانسوی دیگر راننده تیم پژو و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با کسب رتبه چهارم، برغم حفظ رتبه سوم در جدول کلی مسابقات حدود پانزده دقیقه از صدرنشین فعلی عقب افتاد.

در بخش کامیون، سرگئی ویازوویچ، راننده بلاروس از تیم ماز فاتح مرحله سوم شد. مارتین کولومی چک از تیم تاترا و تون وان گنوختن هلندی از تیم ایوکو نیز به ترتیب با ۵۵ ثانیه و ۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه اختلاف جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده بندی کلی بخش کامیون مارتین کولومی از جمهوری چک در صدر قرار دارد. آنتون شالیبوف و دیمیتری سوتنیکوف، رانندگان روس تیم کاماز نیز وی را در جدول کلی تعقیب می کنند.

مرحله چهارم رالی راه ابریشم روز سه شنبه به طور کامل در مسافتی به طول ۹۰۸ کیلومتر میان قوستانای و آستانه برگزار می شود که مسیر مسابقه از دو بخش ویژه به طول ۳۷۳ کیلومتر تشکیل شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

رالی مراکش؛ ناکامی بزرگ العطیه و پترانسل در مرحله چهارم