کرنر: منچستر یونایتد ترمز چلسی را کشید

کرنر: منچستر یونایتد ترمز چلسی را کشید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تنها پنج هفته تا پایان لیگ برتر جزیره باقی است و به نظر می رسد امسال شاهد پایان فصلی هیجان انگیز خواهیم بود.

آگهی

تنها پنج هفته تا پایان لیگ برتر جزیره باقی است و به نظر می رسد امسال شاهد پایان فصلی هیجان انگیز خواهیم بود. چلسی، تیم صدرنشین، اوایل هفته در استادیوم خانگی منچستر یونایتد به میدان رفت. آبی ها تنها با هدف کسب سه امتیاز سرنوشت ساز برای قهرمانی پا به اولدترافورد گذاشته بودند. اما در پایان نتیجه با آنچه پیش بینی می شد به کلی تفاوت داشت. چلسی با دست خالی میدان را ترک کرد تا تاتنهام فاصله خود را با صدرنشین کمتر کند.

شیاطین سرخ که در دیدار رفت با شکست ۴ به ۰ مقابل چلسی حسابی تحقیر شده بودند برای انتقام پا به میدان گذاشتند. شاگردان خوزه مورینیو در روزی که بسیار برتر از حریف نشان می دادند، موفق شدند با دو گل پیروز از میدان خارج شوند تا ضمن بهبود جایگاه خود در جدول، دومین شکست متوالی را به شاگردان کونته تحمیل کنند. گل نخست این دیدار در دقیقه ۷ توسط مارکوس راشفورد، مهاجم جوان و ملی پوش منچستر یونایتد به ثمر رسید و گل دوم نیز توسط آندر هررا، هافبک اسپانیایی این تیم وارد دروازه چلسی شد.

منچستر یونایتد با این برد ۶۰ امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ برتر جزیره قرار گرفت. چلسی همچنان با ۷۵ امتیاز، بالاتر از تاتنهام در صدر قرار دارد.

کنفرانس خبری
در پایان مسابقه هر دو سرمربی یعنی خوزه مورینیو و آنتونیو کونته بر روی این مسئله اتفاق نظر داشتند که نتیجه مسابقه عادلانه بود.

خوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد: «امروز عملکرد ویژه ای از خود نشان دادیم زیرا حریف خاصی که صدرنشین مسابقات است را پیش رو داشتیم. به نظرم بازی بسیار خوب و محکمی ارائه کردیم. ما از دو جنبه برای آنها مشکل درست کردیم. زمانی که صاحب توپ بودند به خوبی آنها را کنترل و مهار کردیم و هنگام تصاحب توپ، در انتقال بازی و دادن پاس ها بسیار دقیق و سرعتی عمل کردیم. در کل از عملکرد تیم بسیار بسیار خوشحال هستم.»

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی: «دو دیدار اخیر بسیار با هم متفاوت است. به نظرم مقابل کریستال پالاس به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم اما امروز با نمایشی که داشتیم باید بازنده می شدیم. ما بایست فکر کنیم از هم اکنون تا پایان فصل شش فینال را پیش رو داریم. هر اتفاقی ممکن است روی دهد اما پنجاه درصد از شانس قهرمانی با ماست.»

بالاترین و پایین ترین
در بخش بالاترین و پایین ترین هفته که به لیگ برتر جزیره اختصاص دارد نام دو تیم و یک مربی کاریزماتیک به چشم می خورد:

- تاتنهام نخستین انتخاب ما برای بخش بالاترین است. این تیم در آخرین دیدار خود موفق شد ۴ بر ۰ بورنموث را شکست دهد تا اختلاف خود را با چلسی در صدر جدول تنها به ۴ امتیاز کاهش دهد.

- خوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد که توانست در خانه صدرنشین را شکست دهد دومین انتخاب بخش بالاترین است. مورینیو در تقابل با کلیه تیم هایی که در لیگ برتر مقابل آنها قرار گرفته حداقل یکبار به پیروزی دست یافته است.

- تنها گزینه بخش پایین ترین تیم لستر سیتی است. مدافع عنوان قهرمانی که این روزها حال و روز خوبی ندارد برد ۲ بر ۰ مقابل کریستال پالاس را با نتیجه تساوی ۲بر ۲ عوض کرد تا با کسب یک امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

پیش بینی نتایج
هفته ای پر هیجان از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو داریم. به نظر شما بازهم شاهد «کام بکهایی» از نوع بارسلونی آن خواهیم بود یا از دیدگاه شما معجزه تنها یک بار اتفاق می افتد؟ تیم ورزش یورونیوز نتایج این دیدارها را پیش بینی کرده، شما هم دیدگاه های خود را از طریق هشتگ #TheCornerScores hashtag به اشتراک بگذارید.

لستر سیتی ۲ اتلتیکو مادرید ۰
رئال مادرید ۱ بایرن مونیخ ۱
بارسلون ۳ یوونتوس ۱
موناکو ۲ بوروسیا دورتموند ۰

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

غول‌های بریتانیایی سه ماه دیگر در رینگ بوکس؛ جاشوا پیشنهاد تایسون فیوری را پذیرفت

کاوانی نیامده در معرض محرومیت قرار گرفت

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی