سه نفر از جمله عامل تیراندازی در مدرسه ای در سن برناردینو جان باختند

سه نفر از جمله عامل تیراندازی در مدرسه ای در سن برناردینو جان باختند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شمار کشته شدگان در حادثه تیراندازی مدرسه ای در شهر سن برناردینو به سه نفر رسید.

آگهی

شمار کشته شدگان در حادثه تیراندازی مدرسه ای در شهر سن برناردینو به سه نفر رسید. در جریان این تیراندازی، سدریک آندرسون به روی همسرش که معلم این مدرسه بود آتش گشود که در نتیجۀ آن، کارن اسمیت بلافاصله درگذشت و دو دانش آموز نیز به شدت مجروح شدند.

یکی از این دانش آموزان خردسال ساعاتی بعد در بیمارستان و به دلیل شدت جراحات جان باخت. عامل تیراندازی نیز که گفته می شود انگیزۀ وی اختلافات خانوادگی و انتقام طلاق از همسرش بود، پس از این تیراندازی به زندگی خود پایان داد.

رئیس پلیس سن برناردینو در گزارشی دربارۀ این حادثه گفت : « سدریک پس از آنکه وارد کلاس می شود بدون کلامی با یک سلاح کالیبر بزرگ به همسرش شلیک می کند. این زن بلافاصله کشته می شود و دو دانش آموز که در هنگام شلیک پشت سر معلم شان بودند نیز مجروح می شوند که یکی از این کودکان به نام جاناتان مارتینز متاسفانه جان باخته است.»

دانش آموزان این مدرسه که تیراندازی در آنجا صورت گرفته است از کودکان کم توان جسمی یا اوتیسم هستند و پس از این حادثه و پیش از تحویل به والدین شان به محوطۀ دانشگاه همجوار این مدرسه منتقل شده اند.

تیراندازی در این مدرسه خاطرۀ تیراندازی در ماه دسامبر ۲۰۱۵ را برای ساکنان این منطقه دوباره زنده کرده است. در آن تاریخ، یک زوج آمریکایی -پاکستانی در یک مرکز درمانی به روی حاضران در یک مهمانی شام آتش گشودند که منجر به مرگ ۱۴ نفر شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تیراندازی در مدرسۀ ابتدایی در سن برناردینو

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک