دو مدال طلا برای برزیلیها در رقابتهای جودوی تفلیس

دو مدال طلا برای برزیلیها در رقابتهای جودوی تفلیس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در رقابتهای جودوی جایزه بزرگ تفلیس گرجستان ماگدالنا کرساکووا ستاره بازی پایانی بود.

آگهی

در رقابتهای جودوی جایزه بزرگ تفلیس گرجستان ماگدالنا کرساکووا ستاره بازی پایانی بود. بانوی شماره ۴۱ جهان موفق شد در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کند. او در دیدار نیمه پایانی آنده آس لینس اسلوون را مغلوب کرده بود. در فینال در مقابل گوندای ایتالیا قرار گرفت و موفق شد با اجرای یک ایپون بهترین عملکرد روز را از خود برجای بگذارد.

در بخش مردان و در منهای ۸۱ کیلوگرم ویکتور پنالبر برزیلی موفق شد مدال طلا را بدست آورد. او در فینال هوبتوسای روس را از پیش رو برداشت. او با اجرای شیدو به مدال طلا رسید. برزیلی در بازی نیمه پایانی رقیب روس دیگر خود دنیس را مغلوب کرده بود.

برزیلیها دومین مدال طلای خود را در بخش زنان کسب کردند. ماریا پورتلاموفق شد شانس اصلی ۷۰ کیلوگرم را شکست دهد و جایزه بزرگ این وزن را بدست آورد. او در بازی پایانی با ثبت یک شیدو موفق شد رقیب سرسخت خود رودریگز ونزوئلایی را از پیش رو بردارد.

و نهایتا در رقابت پایانی ۷۳ کیلوگرم مردان رقابت پایاپای جالبی را شاهد بودیم. بوبف اهل ازبکستان موفق شد در یک دیدار دیدنی رقیب خود از سوئد تومی ماسیاس را شکست دهد و مقام اول را از آن خود کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با برتری تیمی روسیه به پایان رسید

جودو؛ لوسی رنشال در گرند اسلم ابوظبی برای بریتانیا مدال طلا گرفت

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با معرفی قهرمانان اوزان سبک استارت خورد