ارکستری در رثای برکسیت

ارکستری در رثای برکسیت
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در آستانه آغاز مذاکرات نهایی بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر خروج این کشور از این اتحادیه اعضای اروپایی ارکستر باروک اروپا که در بریتانیا زندگی می کنند قصد دارند کنسرتی را در رثای برکسیت در کلیسای قرون

آگهی

در آستانه آغاز مذاکرات نهایی بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر خروج این کشور از این اتحادیه اعضای اروپایی ارکستر باروک اروپا که در بریتانیا زندگی می کنند قصد دارند کنسرتی را در رثای برکسیت در کلیسای قرون وسطایی شهر یورک بریتانیا برگزار کنند.

ویولونیست این گروه که لهستانی و مقیم بریتانیا است می گوید: «از این پس زندگی در بریتانیا برای ما بسیار سخت است. کار کردن در شرایط قبلی دشوار است. موسیقیدانان اروپایی زیادی در بریتانیا هستند و همین مشکل را دارند. زمان زیادی است که در بریتانیا زندگی می کنند و خانواده تشکیل داده اند.»

این گروه ارکستر ۳۲ سال پیش با اعضای اروپایی در بریتانیا تاسیس شد و در این روزها تبدیل به یک پیام آور اتحاد و همبستگی در اروپا شده است.

بسیاری از اروپایی های مقیم بریتانیا در پی خروج این کشور از اتحادیه اروپا شرایط مشابه پیشین کاری در مقام یک شهروند اروپایی را از دست خواهند داد. بصورت متقابل شهروندان بریتانیایی شاغل و مقیم در اروپا شرایط اقامت و شغلی خود را از دست می دهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نتایج تحقیقات تازه در بریتانیا: کارگران مهاجر پس از برکسیت با خطر برده‌داری مدرن و استثمار مواجه‌اند

مذاکرات پسا برکسیت بریتانیا و کانادا به‌دلیل اختلاف بر سر گوشت گاو و پنیر شکست خورد

طلاق بریتانیا از اتحادیه اروپا چقدر برای لندن آب می‌خورد؟ خان از هزینه‌های برکسیت گفت