شکست بارسا در لالیگا

شکست بارسا در لالیگا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

امروز درباره دو باشگاهی صحبت می کنیم که چهارشنبه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا یکی رکوردی تاریخی کسب کرد و دیگری تحقیر شد. بارسلونا و پاریسن ژرمن. البته آنها در لیگهای فوتبال دو کشور نتایج برعکسی را کسب کردند. بارسلونا در زمین دیپورتیو لاکرونیا شکست خورد و پاریسن ژرمن در زمین لوریان پیروز.

بارسلونا پس از شکست تاریخی پاریسن ژرمن خارج از خانه در چارچوب لالیگا به دیدار دیپورتیو لاکرونیایی رفت که در پایین جدول قرار دارد و در هفته های آخر سعی می کند تمامی امتیازات را کسب کند. و راه راه پوشان در یک بازی دشوار موفق شدند آبی و اناری پوشان بارسا را دو بر یک مغلوب کنند. در این بازی گل تساوی بارسا را سوارز به ثمر رساند تا بیست و یکمین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. نیمار بدلیل مصدومیت غایب بود و نتوانست پس از درخشش فوق العاده در بازی با پاریسن ژرمن تیمش را همراهی کند. با این شکست بارسلونایی که با یک بازی بیشتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار داشت به مکان دوم رفت و رئال هم با برد رئال بتیس جایگاه خود در مکان اول را با دو امتیاز بیشتر از بارسلونا مستحکم کرد. اما پاریسن ژرمنی که در شوک دیدار لیگ قهرمانان بود موفق شد در یک بازی دشوار لوریانت را دو بر یک شکست دهد و با سه امتیاز کمتر از موناکو در لیگ یک فرانسه در مکان دوم جا خوش کرد.

اما حالا به برترین ها و ضعیفترین های این هفته لیگهای اروپایی می پردازیم.

رئال مادرید که موفق شد در یک بازی سخت و دشوار و پرحاشیه با دو گل از رونالدو و راموس موفق شد رئال بتیس را دو بر یک شکست دهد و دوباره به صدر رفت.

در همین بازی کیلور نواس دروازه بان کهکشانیها یک گل آماتور از بتیسیها دریافت کرد و هرچند با چندین مهار جدی در بازی جبران کرد اما می توان گفت که عملکردی ضعیف داشت.

موناکو هم یکی از بهترین های لیگ یک فرانسه بود. آنها موفق شدند خارج از خانه بوردو را دو بر یک شکست دهند تا همچنان با ۶۸ امتیاز صدرنشین جدول باشند.

باستیا هم یکی دیگر از باشگاههای فرانسوی بود که در یک بازی ضعیف ۵ بر ۰ مغلوب گنگان شد. نتیجه ای از این دست آخرین بار برای باشگاه رن در سال ۲۰۱۶ بدست آمده بود.

هفته گذشته تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. این هفته نیز تکلیف چهار تیم دیگر در بازیهای سه شنبه و چهارشنبه مشخص خواهد شد. هفته گذشته نتیجه یکی از بازیهای ناپل و رئال مادرید را همکارانمان درست پیش بینی کردند و ببینیم این هفته پیش بینی ها چقدر به نتیجه واقعی نزدیک هستند.

کازایوشو میورا پنچ دهه از عمرش می گذرد و همچنان در رقابتهای فوتبال حرفه ای و در لیگ ژاپن گل می زند. او موفق شد تبدیل به تنها بازیکن تاریخ شود که در رقابتهای لیگ حرفه ای فوتبال گل می زند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

گالتیه: لیونل مسی فصل آینده در پاری‌سن ژرمن توپ نخواهد زد