اظهار امیدواری ترامپ به اجرای قریب الوقوع طرح خدمات درمانی جدید

اظهار امیدواری ترامپ به اجرای قریب الوقوع طرح خدمات درمانی جدید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبۀ گذشته (۶ مارس) بالاخره طرح بیمه و خدمات درمانی خود را که جایگزین طرح دولت قبلی موسوم به اوباماکِر می شود به کنگره ارائه…

آگهی

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبۀ گذشته (۶ مارس) بالاخره طرح بیمه و خدمات درمانی خود را که جایگزین طرح دولت قبلی موسوم به اوباماکِر می شود به کنگره ارائه کردند.

دونالد ترامپ که در کارزار انتخاباتی اش وعده لغو فوری اوباماکِر را داده بود روز جمعه گفت که با نمایندگان جمهوریخواه درباره طرح بیمه و خدمات درمانی دولت خود به گفتگو نشسته و امیدوار است تا این طرح به زودی به تصویب برسد و به اجراء درآید.

در طرح دولت دونالد ترامپ، اعتبارِ یا وامِ مالیاتی قابل بازپرداخت مبتنی بر سن جایگزین یارانۀ مبتنی بر درآمد برای خرید بیمه در اوباماکِر می شود و بسیاری از تسهیلات و خدمات درمانی برای افراد کم درآمد نیز حذف می گردد.

هنوز معلوم نیست طرح جدید که می بایست ابتداء به تایید دو کمیته مجلس نمایندگان برسد از حمایت کافی کنگره که اکثریت در آن با جمهوریخواهان است برخوردار خواهد بود یا نه.

طرح بیمه و خدمات درمانی اوباماکِر، از مهم ترین وعده های آقای اوباما به قشر متوسط و محروم آمریکا، در سال ۲۰۱۰ میلادی تصویب و از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی به اجراء درآمد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چالش کنگره آمریکا بر سر «ترامپ کر»، طرحی که احتمالا جایگزین «اوباماکر» می شود

کنگره آمریکا درباره تغییرات در قانون بیمه خدمات درمانی «اوباماکر» تصمیم می گیرد

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت