پرونده رسوایی مالی خانواده فیون به سه قاضی تحقیق سپرده شد

پرونده رسوایی مالی خانواده فیون به سه قاضی تحقیق سپرده شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که تنها دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه باقی مانده است تحقیق درباره مشاغل ساختگی و دستمزدهای بالای اعضای خانواده فرانسوا فیون نامزد محافظه کاران در این انتخابات، به سه قاضی ت

آگهی

در حالی که تنها دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه باقی مانده است تحقیق درباره مشاغل ساختگی و دستمزدهای بالای اعضای خانواده فرانسوا فیون نامزد محافظه کاران در این انتخابات، به سه قاضی تحقیق سپرده شد.

به این ترتیب تحقیقات قضایی درباره اقدامات آقای فیون در موضوع «اختلاس و سوء استفاده از دارایی های عمومی» وارد مرحله جدیدی شد.

در زمان انتشار این خبر، فرانسوا فیون در نزدیکی پاریس در جمع هوادارانش مشغول سخنرانی بود.
او بدون اشاره به این موضوع بار دیگر طرفدارانش را به اتحاد برای پیروزی در مبارزات انتخاباتی فراخواند و گفت: «شما همراهان من هستید و در کنار شما، احساس قدرت می کنم؛ قدرتی که به من برای پیروزی کمک می کند. عزم ما در مبارزه برای بهبودی فرانسه بیش از هر زمانی است.»

این سه قاضی تحقیق از هم اکنون می توانند هر زمان که لازم بدانند علیه فرانسوا فیون اعلام جرم کنند.

این تصمیم که پس از چهار هفته بررسی دستمزدهای پرداختی به همسر و فرزندان آقای فیون اتخاذ شد، می تواند موقعیت نامزد محافظه کاران را آنهم پس از پشت سر گذاشتن یک ماه پرتنش، بار دیگر تضعیف کند.

این تحقیقات قضایی درحالی انجام می شود که موقعیت دو رقیب اصلی آقای فیون، همچنان رو به بهبود است. امانوئل ماکرون، نامزد مستقل و میانه رو توانست با کسب حمایت فرانسوا بایرو، موقعیت خود را در میان رقبا بهبود بخشد و مارین لوپن، نامزد راست افراطی نیز بنا بر نظرسنجی ها همچنان پیشتاز است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رسوایی «شغل ساختگی» نخست وزیر پیشین فرانسه؛ مجلس ملی خسارت میلیونی می‌خواهد

چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟

نتایج یک تحقیق: استفاده زیاد از تلفن همراه باعث کاهش تعداد اسپرم در مردان می‌شود