بازگشت دیمیتری پایت به خانه

بازگشت دیمیتری پایت به خانه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دیمیتری پایت، ملی پوش فرانسوی وست هام که طی سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در تیم المپیک مارسی عضویت داشت با ترک باشگاه انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دوباره به تیم سابق خود…

آگهی

دیمیتری پایت، ملی پوش فرانسوی وست هام که طی سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در تیم المپیک مارسی عضویت داشت با ترک باشگاه انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دوباره به تیم سابق خود بازگشت.

مبلغ قرارداد پایت با باشگاه مارسی ۳۰ میلیون یورو عنوان شده که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. او که در ۳۰ سالگی ۳۲ بازی ملی در کارنامه دارد چهار فصل پیراهن مارسی را به تن خواهد کرد. پایت پس از انتقال به مارسی درجمع خبرنگاران حس خود را اینگونه بیان کرد: «تمایل به بازگشت داشتم و میخواستم بخشی از این پروژه باشم. در گفتگو با مسئولان باشگاه با عزم بسیار جدی آنها روبرو شدم. برای من زمان بازگشت فرا رسیده بود. دلم برای لیگ قهرمانی و فرانسه تنگ شده بود و این تصمیم خیلی سریع گرفته شد.»

هافبک نفوذی تیم ملی فرانسه که قابلیت بازی در بال چپ را نیز دارد پس از درخشش در رقابت های یورو۲۰۱۶ به یکی ازچهره های محبوب فوتبالدوستان فرانسوی تبدیل شد.

دیمیتری پایت نخستین بازی خود را در بازگشت به استادیوم ولودروم روز سه شنبه مقابل المپیک لیون در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه انجام خواهد داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد