قسمت دوم «ترین اسپاتینگ» به سینماها می آید

قسمت دوم «ترین اسپاتینگ» به سینماها می آید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بیست و یکسال پس از تولید نخستین قسمت فیلم «ترین اسپاتینگ» که در فارسی با نام رگ یابی معروف است، دومین قسمت این فیلم با کارگردانی دنی بویل آمادۀ اکران است.

آگهی

بیست و یکسال پس از تولید نخستین قسمت فیلم «ترین اسپاتینگ» که در فارسی با نام رگ یابی معروف است، دومین قسمت این فیلم با کارگردانی دنی بویل آمادۀ اکران است. در شب پیش نمایش این فیلم در ادینبورگ، بازیگران ترین اسپاتیگ دو همراه با فیلمنامه نویس و کارگردان آن با علاقمندان دیدار کردند.

دنی بویل که قسمت اول این فیلم را در سال ۱۹۹۶ ساخته است، در بارۀ فاصلۀ طولانی برای ساخت قسمت دوم می گوید: «واقعیت این است که متنی که داشتیم آنقدر خوب نبود و بدون یک متن خوب از اروین ولش، که نویسندۀ این کتاب هست، جان هاچ نمی توانست یک فیلمنامۀ خوب بنویسد. سرانجام این اتفاق افتاد و بعد از اینکه او ما را تا آخرین زمان منتظر نگهداشت، به متن فیلمنامه بازگشت و بمحض اینکه آن را به ما داد، ما هم فیلم را ساختیم. و مطمئن بودم که هر چهار بازیگر این فیلم هم دوست داشتند در این فیلم بازی کنند.»

ایوان مک گرگور، ایوان برینمر، جانی لی میلر و رابرت کارلایل همانند قسمت اول در این فیلم بازی می کنند. منتقدان بریتانیایی معتقدند قسمت دوم رگ یابی فیلم خوبی است اما در سطح قسمت اول این فیلم نیست. روزنامۀ انگلیسی گاردین نوشته است این فیلم به اندازۀ قسمت اول خوب نیست.

قسمت دوم «ترین اسپاتینگ» که برگرفته از کتاب «پورنو» به قلم اروین ولش است، به موضوعاتی مانند مصرف مواد مخدر و بزهکاری و جنایت می پردازد.

ترین اسپاتینگ دو از ۲۷ ژانویه در بریتانیا اکران می شود و از روز اول مارس نیز در کشورهای آمریکا و فرانسه به روی پرده سینماها خواهد آمد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوندی رویای زوج سالمند اسکاتلندی را در روزهای آخر زندگی محقق کرد