وعده ترامپ به افزایش پشتیبانی از آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا

وعده ترامپ به افزایش پشتیبانی از آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ در نخستین روز برعهده داشتن مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در مقر آژانس اطلاعات مرکزی، سی آی اِی سخنرانی کرد و افزایش حمایت دولت از این نهاد را وعده…

آگهی

دونالد ترامپ در نخستین روز برعهده داشتن مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در مقر آژانس اطلاعات مرکزی، سی آی اِی سخنرانی کرد و افزایش حمایت دولت از این نهاد را وعده داد.

آقای ترامپ روز شنبه در جمع کارکنان این سازمان امنیتی- اطلاعاتی در ویرجینیا گفت: «من بسیار پشتیبان شما هستم و می دانم که ممکن است گاهی شما از پشتیبانی که می خواستید برخوردار نبوده اید. شما پیشتیبانی زیادی خواهید داشت. ممکن است بگویید لطفا این قدر حمایت نکنید آقای رئیس جمهور؛ خواهش می کنیم؛ ما به این میزان حمایت نیاز نداریم.»

وی در ادامه سخنرانی اش تاکید کرد: «ما باید از شر داعش خلاص شویم. ما چاره دیگری نداریم. من دیروز گفتم که باید تروریسم اسلام رادیکال از زمین ریشه کن شود. این اهریمن است.»

چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا همچنین به همراه مایک پنس، معاون و همسرانشان در مراسم سنتی دعای ادیان در کلیسای جامع ملی واشینگتن شرکت کردند. رهبران مذهبی از طیف گسترده ای از ادیان و مذاهب در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم نیایش اولین بار در دوره ریاست جمهوری جورج واشینگتن برپا شد و سپس فرانکلین روزولت در سال ۱۹۳۳ میلادی آن را احیا کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تاکید ترامپ بر تلاش برای لغو «اوباما کِر»

واکنش به ریاست جمهوری ترامپ در داووس

دیدار اوباما و ترامپ در روز تحلیف رئیس جمهوری آمریکا