تندیس کریستال داووس به شکیرا، ویتاکر و موتر اهدا شد

تندیس کریستال داووس به شکیرا، ویتاکر و موتر اهدا شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در آستانۀ چهل و هفتمین نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، از شکیرا، خوانندۀ لاتین تبار، فارست ویتاکر، بازیگر صاحب نام و آن صوفی موتر، ویلونیست آلمانی به پاس خدمات انساندوستانۀ آنها قدردانی…

آگهی

در آستانۀ چهل و هفتمین نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، از شکیرا، خوانندۀ لاتین تبار، فارست ویتاکر، بازیگر صاحب نام و آن صوفی موتر، ویلونیست آلمانی به پاس خدمات انساندوستانۀ آنها قدردانی شد.

در این برنامه که در حاشیۀ نشست های کارگروههای حاضر در داووس برگزار شد، تندیس کریستالی داووس به این سه نفر تعلق گرفت.

شکیرا که خود اصالتا اهل کلمبیاست، بنیادی را برای آموزش کودکان فقیر و محروم تشکیل داده و در حال حاضر دامنۀ افراد تحت پوشش این بنیاد را به خارج از مرزهای کلمبیا گسترش داده است.

آن صوفی موتر که یکی از برترین سولیست های ویولن در جهان است نیز به دلیل حمایت از جوانان مستعد در موسیقی در کشورهای جهان سوم این تندیس را به خود اختصاص داد. تندیس کریستال بلورین داووس نیز به پاس زحمات فارست ویتاکر که بعنوان یک سفیر و مدافع صلح در سطح جهانی فعالیت دارد اهدا شد.

اجلاس داووس که به طور رسمی از روز سه شنبه آغاز می شود، بمدت چهار روز در منطقۀ داووس در سوئیس ادامه خواهد داشت. تاکنون بیش از ۸۰ شخصیت هنری تندیس کریستالی داووس را دریافت کرده اند که از آن جمله می توان به مت دمون، بازیگر آمریکایی و آندره آ بوچلی، خوانندۀ ایتالیایی اپرا اشاره کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دردسر نماد نازی‌ها برای شکیرا

ظهور اولین تریلیاردر جهان تا ۱۰ سال دیگر؛ دنیا اما فقیرتر می‌شود

رانده شده و سرگردان در کوه‌ها؛ سفرهای طاقت‌فرسای مردم افغانستان برای زنده ماندن