جام جهانی اسکی آلپاین: سومین پیروزی وُرله در مسابقات مارپیچ بزرگ زنان

جام جهانی اسکی آلپاین: سومین پیروزی وُرله در مسابقات مارپیچ بزرگ زنان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تسی وُرله روز شنبه عنوان نخست مسابقه اسکی مارپیچ بزرگ زنان در اسلوونی را به نام خود ثبت کرد.

آگهی

تسی وُرله روز شنبه عنوان نخست مسابقه اسکی مارپیچ بزرگ زنان در اسلوونی را به نام خود ثبت کرد. این اسکی باز ۲۷ ساله فرانسوی که پیشتر در کیلینگتون کانادا و سستریر ایتالیا موفق به فتح مسابقه مارپیچ بزرگ شده بود اینبار در ماریبور اسلوونی عنوان قهرمانی را تکرار کرد تا جایگاه خود را در صدر جدول کلی این ماده مستحکم تر کند.

ورله که در پایان دور نخست با رکورد زمانی ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفته بود، در دور دوم بهترین زمان را از خود به جای گذاشت تا در مجموع مکان نخست را از آن خود کند.

این سومین پیروزی فصل وُرله و یازدهمین پیروزی وی در مسابقات اسکی جام جهانی اسکی آلپاین در ماده مارپیچ بزرگ بود که سبب شد از رکورد کارول مرل، هموطنش در این زمینه عبور کند.

سوفیا گوجا، اسکی باز ایتالیایی در این مسابقه با ۱۶ صدم ثانیه اختلاف مکان دوم را از آن خود کرد. گوجا تا کنون در این فصل هفت بار قرار گرفتن بر روی سکو در چهار ماده مختلف را تجربه کرده است.

مکان سوم این مسابقه نیز به لارا گوت تعلق گرفت. این اسکی باز سوئیسی با ۲۵ صدم ثانیه اختلاف نسبت به ورله بالاتر از میکائیلا شیفرین در جایگاه سوم ایستاد. شیفرین آمریکایی که در دور نخست بهترین زمان را به نام خود ثبت کرده بود در نهایت با ۴۲ صدم ثانیه اختلاف، به مکان چهارم بسنده کرد. او با اینحال همچنان با ۲۰۵ امتیاز بالاتر از لارا گوت در صدر جدول کلی رقابت های جام جهانی اسکی آلپاین زنان قرار دارد.

تینا مازه، اسکی باز اسلونیایی که در خانه مسابقه می داد در حضور تماشاگران خودی از این رقابت ها خداحافظی کرد. او بر روی همان پیستی که سال ۱۹۹۹ مسابقات جام جهانی را آغاز کرده بود از دنیای حرفه ای اسکی کنار رفت. مازه دو عنوان المپیک و چهار عنوان جهانی را در کارنامه اش ثبت کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

پایان مسابقات جهانی کوهنوردی با اسکی در سوئیس با معرفی تیم های برگزیده

اسکی آلپاین؛ گوی بلورین اسلالوم مردان در دستان مارسل هیرشر