دوشنبه در روسیه عزای عمومی اعلام شد

دوشنبه در روسیه عزای عمومی اعلام شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

محوطه خارجی مقر اصلی گروه الکساندروف (یگان ویژه ارتش روسیه که به اجرای برنامه های هنری و موسیقی در مناسبت های ملی اختصاص دارد) در مسکو به احترام قربانیان حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسیه با دسته های گل

آگهی

محوطه خارجی مقر اصلی گروه الکساندروف (یگان ویژه ارتش روسیه که به اجرای برنامه های هنری و موسیقی در مناسبت های ملی اختصاص دارد) در مسکو به احترام قربانیان حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسیه با دسته های گل تزیین شد.

شصت تن از اعضای گروه کر ارتش سرخ که بخشی از مجموعه الکساندروف به حساب می آید، جزو ۹۳ سرنشین هواپیمای توپولف ۱۵۴ بودند که سحرگاه یکشنبه پس از برخاستن از سوچی در آبهای دریای سیاه سقوط کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه پس از دیدار با رئیس جمهور قزاقستان در واکنش به این حادثه گفت: «به خانواده های هموطنانم که در این حادثه جان خود را از دادند تسلیت می گویم و با آنها عمیقا ابراز همدردی می کنم. کمیته ای به ریاست وزیر حمل و نقل در حال تحقیق بر روی این پرونده است و خانواده قربانیان نیز از همه جهات مورد حمایت قرار خواهند گرفت. روز دوشنبه به احترام قربانیان در سراسر روسیه عزامی عمومی برقرار خواهد بود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

۹ ژورنالیست در میان جان باختگان سقوط هواپیمای نظامی روسیه

سرنگونی هواپیمای «حامل اسرای جنگی اوکراین»؛ پوتین: قطعا با پاتریوت آمریکایی سرنگون شد

تصاویر تازه‌ هواپیمای حامل اسرای اوکراین که سقوط کرد؛ پوتین: به عمد یا به اشتباه، اوکراینی‌ها زدند