لیدی گاگا و جان بون جووی در آخرین گردهمایی انتخاباتی کلینتون

لیدی گاگا و جان بون جووی در آخرین گردهمایی انتخاباتی کلینتون
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا آخرین سخنرانی تبلیغاتی اش را با حضور دو آوازخوان محبوب در ایالت کارولینای شمالی انجام…

آگهی

هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا آخرین سخنرانی تبلیغاتی اش را با حضور دو آوازخوان محبوب در ایالت کارولینای شمالی انجام داد.

خانم کلینتون ۶۹ ساله در آخرین تلاشش برای جلب آرای شهروندان این کشور گفت: «این انتخابی بین جدایی و اتحاد، بین رهبری استوار و قوی یا فردی دردسرساز است که می تواند همه چیز را به مخاطره اندازد. فردا ما با آزمون زمانه خود رو به رو می شویم. پس به خاطر بسپارید، این فقط نام من یا دونالد ترامپ در صندوق ها نیست بلکه این [انتخابی است] درباره نوع کشوری که می خواهیم. این درباره تمامی مسایلی است که هرکس به آن اهمیت می دهد.»

جان بون جووی و لیدی گاکا دو چهره محبوب جوانان که شهرتی جهانی دارند برای اعلام حمایتشان از وزیر پیشین امورخارجه آمریکا در این رقابت سیاسی به اجرای برنامه پرداختند.

خانم کلینتون که همواره از چهره های مطرح حزب دموکرات بوده به مدت ۸ سال در دهه ۹۰ میلادی به عنوان بانوی نخست ایالات متحده آمریکا در کاخ سفید اقامت داشته است.

Hillary Clinton is met by a crowd of supporters as she returns home to New York after a final day of rallies https://t.co/qrY1WsWysPpic.twitter.com/3eHK60YhXG

— CNN (@CNN) November 8, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ: یک نظام متقلب از کلینتون محافظت می کند

زوج اوباما هیلاری کلینتون را در تجمع انتخاباتی فیلادلفیا همراهی کردند

آشنایی با مراحل رای گیری و اعلام نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا