نامزدهای جدید برای رهبری حزب استقلال بریتانیا

نامزدهای جدید برای رهبری حزب استقلال بریتانیا
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پیش از این، نامزد دیگری به نام رحیم قاسم برای رهبری این حزب راستگرا ثبت نام کرده بود. با این که نسب رحیم قاسم به شیعیان اسماعیلیه تانزانیایی تبار در هند می رسد، اما حزب متبوع او به اسلام هراسی معروف ا

آگهی

سوزان ایوانز و پل ناتال روز یکشنبه برای ریاست حزب استقلال پادشاهی متحد بریتانیا، یوکیپ، اعلام آمادگی کردند. سوزان ایوانز می گوید قصد دارد فضای «مسموم» این حزب را ترمیم کند.

این دو نامزد ریاست یوکیپ گفته اند که می خواهند این حزب را از گسیختگی ای که پس از استعفای رهبری پیشین آن نایجل فاراژ به وجود آمد نجات دهند.

پیش از این، نامزد دیگری به نام رحیم قاسم برای رهبری این حزب راستگرا ثبت نام کرده بود. با این که نسب رحیم قاسم به شیعیان اسماعیلیه تانزانیایی تبار در هند می رسد، اما حزب متبوع او به اسلام هراسی معروف است.

استیون وولف، نماینده بریتانیا در پارلمان اروپا که نامزد محبوب برای ریاست یوکیپ به شمار می رفت، پس از آن که اخیرا به دست یک عضو دیگر حزب نقش زمین شد و مجروح گردید، از تصمیم خود برای ریاست انصراف داد.

نایجل فاراژ گفته است که از نامزدی سوزان ایوانز حمایت نمی کند. برخی اعضا یوکیپ در فضای مجازی نوشته اند که نامزد مورد حمایت نایجل فاراژ برای رهبری یوکیپ، احتمالا رحیم قاسم خواهد بود.

فاراژ بعد از ریاست ۱۸ روزه دایان جیمز، سرپرستی موقت حزب خود را بر عهده دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد