جهش دونالد ترامپ در نظرسنجیها

جهش دونالد ترامپ در نظرسنجیها
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بر اساس تازه ترین نظرسنجیها دونالد ترامپ توانسته است فاصله زیاد خود با هیلاری کلینتون را کمتر کند.

آگهی

بر اساس تازه ترین نظرسنجیها دونالد ترامپ توانسته است فاصله زیاد خود با هیلاری کلینتون را کمتر کند. آرای نامزد جمهوریخواهان پس از انتشار مکالمه خصوصی اش درباره زنان، در نظرسنجیها سقوط کرد اما پس از آخرین مناظره بین او و نامزد دموکراتها، او توانسته است به میزان زیادی این عقب افتادگی را جبران کند.

دونالد ترامپ، در جمع هواداران خود در پنسیلوانیا میشل اوباما را هدف انتقادهای خود قرار داد و او را متهم کرد که پیش تر از منتقدان هیلاری کلینتون بوده است و حالا تبدیل به حامی انتخاباتی او شده است.

آقای ترامپ گفت: «این آخرین شانس ما برای برنده شدن است. آخرین شانس! ما باید روز رای گیری به پای صندوقهای رای برویم. همه ما باید متحد شویم. باور کنید.»

شانزده روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری، دو رقیب اصلی انتخابات آخرین تلاشهای خود را برای جلب آرای رای دهندگان آمریکایی به کار می بندند.

خانم کلینتون تلاش کرد آرای حامیان جمهوریخواهان و افرادی را که هنوز تصمیم نگرفته اند جلب کند: «من می خواهم نکته ای را به کسانی بگویم که در حال تجدیدنظر درباره رای دادن به رقیبم هستند. من می دانم که شما ممکن است هنوز سوالاتی از من داشته باشید. من به این مساله احترام می گذارم و به این سوالات پاسخ می دهم. من رای شما را می خواهم. من صدای خودم را به همه مردم آمریکا می رسانم: به دموکراتها، به جمهوریخواهان و به افراد مستقل. به نظر من آمریکا به تک تک ما نیاز دارد تا انرژی و استعدادمان را جمع کنیم تا کشور بهتری بسازیم.»

هیلاری کلینتون با اشاره به این مساله که دونالد ترامپ گفته است ممکن است نتیجه انتخابات را نپذیرد، رقیب خود را به تهدید کردن دموکراسی متهم کرد.

در روزهای باقیمانده تا انتخابات، پیش بینی می شود که دو نامزد جمهوریخواه و دموکرات در ایالتهای سرنوشت ساز مثل اوهایو، کارولینای شمالی، فلوریدا و پنسیلوانیا به فعالیتهای انتخاباتی خود ادامه بدهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

معترضان به جنگ غزه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی با حضور بایدن، اوباما و کلینتون را مختل کردند

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟