عذرخواهی دونالد ترامپ پس از انتشار ویدئویی از سخنان توهین آمیز او درباره زنان

عذرخواهی دونالد ترامپ پس از انتشار ویدئویی از سخنان توهین آمیز او درباره زنان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که کمتر از یک روز به دومین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ با یک رسوایی رسانه ای دیگر روبرو شده…

آگهی

در حالی که کمتر از یک روز به دومین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ با یک رسوایی رسانه ای دیگر روبرو شده است.

انتشار ویدئویی مربوط به سال ۲۰۰۵ میلادی که در آن آقای ترامپ بگونه ای توهین آمیز مشغول گفتگو درباره روابط خود با زنان است، او را مجبور به عذرخواهی کرد گرچه وی همزمان به حمله تازه ای به هیلاری کلینتون را تدارک دید.

او در سخنانی گفت: «بیایید صادق باشیم. ما در دنیایی واقعی زندگی می کنیم. این موضوع تنها وسیله ای برای انحراف از مسائل مهمی است که با آن درگیریم. نرخ اشتغال رو به کاهش است. امنیت کمتری نسبت به هشت سال پیش وجود دارد و واشنگتن درمجموع رو به نابودی است. هیلاری کلینتون و اطرافیانش کشور ما را به زمین زده اند. من حرفهای احمقانه ای زده ام اما تفاوت مهمی بین حرف و عمل افراد وجود دارد.»

در این ویدئو که از سوی واشنگتن پست منتشر شد، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات پیش رو، بگونه ای مبتذل درباره سماجت خود در برقرار کردن رابطه جنسی با زنی متاهل صحبت می کند آنهم زمانی که خود به تازگی و برای سومین بار ازدواج کرده بود.

سخنان او در این ویدئو، توسط بسیاری از چهره های برجسته جمهوریخواهان از جمله رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا محکوم شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتشار فیلم و سخنان رکیک دونالد ترامپ در توصیف زن

ملکه سابق زیبایی جهان در کانون نزاع انتخاباتی آمریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم