وعده انتخاباتی هیلاری کلینتون به جوانان آمریکایی

وعده انتخاباتی هیلاری کلینتون به جوانان آمریکایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هیلاری کلینتون در ادامه فعالیتهای انتخاباتی خود به ایالت نیوهمپشایر رفت و با وعده تسهیل آموزش برای افراد کم درآمد سعی کرد که آرای جوانان را به خود جذب کند.

آگهی

هیلاری کلینتون در ادامه فعالیتهای انتخاباتی خود به ایالت نیوهمپشایر رفت و با وعده تسهیل آموزش برای افراد کم درآمد سعی کرد که آرای جوانان را به خود جذب کند.

برنی سندرز، رقیب هیلاری کلینتون در انتخابات درون حزبی در کنار او قرار گرفت تا دموکراتها اتحاد خود را به رخ رقیب جمهوریخواه بکشند.

خانم کلینتون گفت: «در حال حاضر دانشجویان جوان ما در شرایطی فارغ التحصیل می شوند که زیر بار قرض هستند. آنها نمی توانند براحتی مثل زمان ما وارد بازار کار شوند چون باید در اولین گام به دنبال بازپرداخت قرضهای خودشان باشند. به همین دلیل ما باید موسسه های آموزشی دولتی را برای خانواده هایی که درآمدشان زیر ۱۲۵ هزار دلار در سال است مجانی کنیم و ما این کار را انجام خواهیم داد.»

جان وارنر، سیاستمدار سابق جمهوریخواه که به مدت ۳۰ سال سناتور بوده است به جمع جمهوریخواهانی پیوست که گفته اند در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد حزب رقیب رای می دهند.
پیش تر هم شماری از سیاستمداران برجسته حزب جمهوریخواه و یا روسای جمهوری سابق جمهوریخواه از جمله جرج بوش پدر و پسر آشکارا علیه آقای ترامپ موضعگیری کرده بودند.

دونالد ترامپ در میان لهستانی تبارها از سیاستهای کشور لهستان در خصوص ناتو تمجید کرد و گفت: «ما می خواهیم که ناتو قوی شود و برای رسیدن به این هدف باید کشورهای بیشتری مثل لهستان عمل کنند. اگر همه کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی مثل لهستان باشند، امنیت همه متحدان ما بیشتر تامین خواهد شد و همه مردم احساس بهتری خواهند داشت.»

آقای ترامپ حدود دو ماه قبل با اظهاراتی جنجالی درباره ناتو، بسیاری از اعضای این پیمان دفاعی را نگران کرد. او در گفتگویی با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گفته بود که در صورت رسیدن به مقام ریاست جمهوری، آمریکا فقط بشرطی به کمک کشور مورد تهاجم قرار گرفته عضو ناتو می آید که کشور مورد نظر به تعهداتش در قبال آمریکا عمل کرده باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند