عکس العمل کلینتون و ترامپ پس از اولین مناظره تلویزیونی

عکس العمل کلینتون و ترامپ پس از اولین مناظره تلویزیونی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پس از نخستین مناظره تلویزیونی انتخاباتی آمریکا میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، هر دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردند که از نتایج این مناظره راضی…

آگهی

پس از نخستین مناظره تلویزیونی انتخاباتی آمریکا میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، هر دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردند که از نتایج این مناظره راضی هستند.

خانم کلینتون در رویدادی انتخاباتی در نزدیکی وست بری در جمع هواداران خود می گوید: «ما مناظره عالی داشتیم. توانستیم برنامه های خود در مورد اقتصادی که به نفع همه و نه فقط ثروتمندان باشد ارائه کنیم. کاری کنیم که عادلانه تر باشد. مثل افزایش حداقل دستمزد و برابری درآمد برای زنان.»

هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات که از حمایت همسرش بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا برخوردار است پس از مناظره درباره این همراهی گفت که من فکر می کنم که ما با هم قوی تر هستیم. بنابراین من هر کاری بتوانم انجام می دهم و «بیل» هم همینطور.

اقای ترامپ بعد از مناظره گفته بود دلیل اینکه درباره رابطه هیلاری کلینتون و بیل کلینتون صحبتی نکرد این بود که دختر آنها چلسی در محل مناظره حضور داشت.

دونالد ترامپ بلافاصله پس از مناظره در جمع خبرنگاران از مناظره تلویزیونی اظهار رضایت کرد.این نامزد حزب جمهوری خواه گفت: «هیلاری شکست خورد. او از پس این کار بر نیامد. او از پس این شغل بر نمی آید. او مدام در این مسیر شکست می خورد و به نظرم ما این موضوع را امشب ثابت کردیم. کار ما امشب خوب بود و حدس می زنم که نظرسنجی های آنلاین هم همین را نشان می دهد.»

هیلاری کلینتون نیز در طول این مناظره بارها دونالد ترامپ را به تژادپرستی، تبعیض جنسیتی و فرار از مالیات محکوم کرد.

این اولین مناظره دو رقیب در این دوره از انتخابت ریاست جمهوری آمریکا بود که در نیویورک برگزار شد. مناظره بعدی تلویزیونی روز نهم اکتبر در ایالت میزوری و آخرین جلسه مناظره روز نوزدهم اکتبر در ایالت نوادا خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنشها در آمریکا به مناظره ترامپ و کلینتون چگونه بود؟

شیرینی‌پز فرانسوی‌الاصل پنج رئیس‌جمهور آمریکا در ۷۸ سالگی درگذشت

مناظره نامزدهای نخست‌وزیری بریتانیا با ازهوش رفتن مجری برنامه متوقف شد