رقیب احسان حدادی در فهرست ورزشکاران دوپینگی

رقیب احسان حدادی در فهرست ورزشکاران دوپینگی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، وادا، اعلام کرده است که بار دیگر هکرها اطلاعات پزشکی گروه دیگری از ورزشکاران جهان را افشاکرده اند که ثابت می کند آنها نیز از مواد نیروزا استفاده کرده…

آگهی

سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، وادا، اعلام کرده است که بار دیگر هکرها اطلاعات پزشکی گروه دیگری از ورزشکاران جهان را افشاکرده اند که ثابت می کند آنها نیز از مواد نیروزا استفاده کرده اند.

این بار هکرها پرونده پزشکی ۲۵ ورزشکار از ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، جمهوری چک، دانمارک، لهستان، رومانی و روسیه را منتشر کرده اند تا ناعادلانه بودن تصمیمهای سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ و سازمانهای بین المللی از جمله کمیته بین المللی المپیک را افشا کنند. در میان ورزشکاران نامهای آشنایی چون بردلی ویگینز، دوچرخه سواری فاتح توردوفرانس و مدال طلای المپیک لندن، کریس فروم فاتح سه دوره توردوفرانس، رابرت هارتینگ، پرتابگر دیسک و رقیب احسان حدادی در المپیک لندن و ویتووا تنیس باز جمهوری چک دیده می شوند.

کارشناسان سایبری معتقدند که فهرست این ورزشکاران تنها به این چند نفر ختم نمی شود تا روزهای دیگر نام صدها تن دیگر از قهرمانان المپیک منتشر خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس

نواک جوکوویچ برای دهمین بار قهرمان مسابقات گرنداسلم تنیس ملبورن شد