«حال هیلاری کلینتون خوب است و فقط گرمازده شده بود»

«حال هیلاری کلینتون خوب است و فقط گرمازده شده بود»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها که به علت «بدحالی» مجبور به ترک مراسم ساگرد یازدهم سپتامبر شده بود از بهبود حال خود خبر داد.

آگهی

هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها که به علت «بدحالی» مجبور به ترک مراسم ساگرد یازدهم سپتامبر شده بود از بهبود حال خود خبر داد. رسانه های آمریکایی نیز به نقل از پزشک نامزد دموکرات ها می گویند حال عمومی وی خوب است و گرما زدگی دلیل بدحالی هیلاری کلینتون ۶۸ ساله بوده است.

پزشک وی که تشخیص داده هیلاری کلینتون به التهاب شدید ریوی مبتلا شده، طی روزهای گذشته دچار سرفه های شدید ناشی از آلرژی بوده است و در حال حاضر داروهای آنتی بیوتیک مصرف می کند. طی نطق های انتخاباتی در جریان ماه اوت، هیلاری کلینتون بارها مجبور به ایجاد وقفه در سخنان خود به دلیل سرفه های مکرر می شد و چند بار نیز حین این سخنرانی ها با جملاتی مانند «هربار که از ترامپ حرف می زنم دچار آلرژی می شوم» به دلیل سرفه های خود اشاره کرده بود.

سخنگوی نامزد دموکرات ها نیز در سخنانی کوتاه، گرمای شدید و از دست دادن آب بدن را دلیل بدحالی وی عنوان و تاکید کرده است هیلاری کلینتون کاملا به شرایط عادی برگشته است.

نامزد دموکرات ها پس از آنکه بمدت تقریبا ۹۰ دقیقه در مراسم پانزدهمین سالگرد یازدهم سپتامبر حضور داشت، توسط محافظان خود به آپارتمان چلسی دخترش منتقل شد و توسط لیزا بارداک، پزشک خود مورد معاینه قرار گرفت.

وضعیت سلامت هیلاری کلینتون که در سال ۲۰۱۲ به علت عفونت روده در بیمارستان بستری بود به یکی از سوژه های حملات دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان تبدیل شده است. دونالد ترامپ می گوید نامزد دموکرات ها «از سلامت جسمی و ذهنی» برای ادارۀ یک کشور بعنوان رئیس جمهور برخوردار نیست.

.realDonaldTrump</a> is now mad at the media for not covering <a href="https://twitter.com/HillaryClinton">HillaryClinton’s cough https://t.co/hD7iYVE33v

— Foreign Policy (@ForeignPolicy) 6 septembre 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چطور در تعطیلات نوروز وزن خود را حفظ کنیم

پسربچه ناشنوای مادرزاد با کمک «درمان انقلابی» توانست برای اولین بار بشنود

اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش دهید، متخصصان این سه راهکار «موثر» را پیشنهاد می‌دهند