زلزله ایتالیا؛ یکی از ساکنان از وقوع زلزله و تخریب خانه اش می گوید

زلزله ایتالیا؛ یکی از ساکنان از وقوع زلزله و تخریب خانه اش می گوید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در پی زلزله بامداد روز چهارشنبه ایتالیا، لوییجی باتی ۶۴ ساله از ساکنان خوش شانس ساکن در مرکز تاریخی روستای آماتریچه به یورونیوز درباره زمان وقوع زلزله و تخریب خانه اش می…

آگهی

در پی زلزله بامداد روز چهارشنبه ایتالیا، لوییجی باتی ۶۴ ساله از ساکنان خوش شانس ساکن در مرکز تاریخی روستای آماتریچه به یورونیوز درباره زمان وقوع زلزله و تخریب خانه اش می گوید.

او می گوید: «من این خانه را با وام بانکی خریدم. به تازگی اقساط آنرا تمام کرده بودم اما اکنون خانه من تقریبا نابود شده است.»

لوییجی هنگام وقوع زلزله با همسرش از ساختمان خارج شده بودند و به همین خاطر آسیبی به آنها نرسید.

او می افزاید: «هنگامی که از خانه فرار می کردیم برق رفته بود و همه جا تاریک بود. من همین لباس ها را سه روز است به تن دارم و همسرم با پیژامه بود.»

خانه لوییجی بطور کامل تخریب نشده اما بشدت خسارت دیده است. تاکنون دست کم ۲۴۷ نفر در اثر این زلزله جان باخته اند و تعداد ناپدید شدگان هنوز نامشخص است.

لوییجی می افزاید: «من همان شب برگشتم که سوییچ خودروام را در حالی که برق رفته بود بردارم اما احساس کردم ساختمان کمی می لرزد. آیا باید به این ساختمان برگردم؟ چیزهای ارزشمندی در خانه داریم اما زندگی و زنده ماندن مهم تر است. امیدواریم خدا به ما کمک کند زیرا زمستان نزدیک است و هوا سرد خواهد شد و بدون خانه و بدون وسایل دشوار است. امیدوارم کسی به ما کمک کند زیرا در زمستان شرایط خیلی سخت خواهد بود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقوط اتوبوس از پل هوایی در ونیز ایتالیا؛ فرضیه بیماری ناگهانی راننده بررسی می‌شود

تصاویری از سیل کم‌سابقه در ایتالیا؛ باران شش ماهه در یک و نیم روز بارید و قربانی گرفت

آوارگان جنگ غزه برای زنده ماندن و به دست آوردن غذا مبارزه می‌کنند