نخست وزیر ترکیه: دمشق خطر کردها را درک کرده

نخست وزیر ترکیه: دمشق خطر کردها را درک کرده
Copyright 
نگارش از امید لهبی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با اینکه استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه خواستار توقف درگیری ها به منظور امدادرسانی به غیرنظامیان شده اما شواهد نشان می دهد خشونت ها در این کشور شدت بیشتری به خود گرفته…

آگهی

با اینکه استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه خواستار توقف درگیری ها به منظور امدادرسانی به غیرنظامیان شده اما شواهد نشان می دهد خشونت ها در این کشور شدت بیشتری به خود گرفته است. به ویژه آنکه در چند روز اخیر مواضع نیروهای کرد در شمال سوریه هدف حمله هوایی جنگنده های دولت این کشور قرار گرفت. به این ترتیب به نظر می رسد بحران سوریه بیش از گذشته پیچیده شده است.

بن علی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در واکنش به حملات اخیر علیه مواضع یگان های مدافع خلق گفت که دمشق متوجه شده کردهای شمال سوریه تهدیدی علیه این کشور به شمار می آیند.

بشار اسد، رییس جمهوری سوریه نیز روز شنبه در دیدار با وزیر خارجه هند در دمشق بر ادامه مبارزه علیه کسانی که وی آنها را تروریست نامید تاکید کرد و گفت که تروریسم خطری برای منطقه و جهان است.

همزمان نیروهای مخالف دولت سوریه با انتشار ویدیویی ادعا کردند که جنگنده های این کشور شهر درایا را بمباران کرده اند. مخالفان، دولت سوریه را به استفاده از سلاح های غیرمتعارف در درایا متهم می کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وقوع یکی از بدترین درگیری‌های خشونت‌‌آمیز در کرانه باختری در پی پیدا شدن جسد یک نوجوان اسرائیلی

گروگانگیری در کلوب شبانه‌ای در هلند؛ گروگان‌ها آزاد شدند اما وضعیت فوق‌العاده همچنان ادامه دارد

تظاهرات مخالفان اسد در سیزدهمین سالگرد قیام؛ چهار کشور غربی: جنگ در سوریه تمام نشده است