حمایت برخی از چهره های آمریکایی از نامزدی ریاست جمهوری هیلاری کلینتون

حمایت برخی از چهره های آمریکایی از نامزدی ریاست جمهوری هیلاری کلینتون
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

علاوه بر سناتور برنی سندرز، تعدادی از ستارگان و چهره های شناخته شدۀ آمریکا در گردهمایی ملی حزب دمکرات در فیلادلفیا از نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری حمایت…

آگهی

علاوه بر سناتور برنی سندرز، تعدادی از ستارگان و چهره های شناخته شدۀ آمریکا در گردهمایی ملی حزب دمکرات در فیلادلفیا از نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

سارا سیلورمن، که پیش تر حامی آقای سندرز بود، از خانم کلینتون حمایت کرد.

اِوا لونگوریا هم گفت: «من ساکن شهری کوچک در تگزاس جنوبی هستم و اگر تاریخ بدانید، تگزاس بخشی از مکزیک بوده است. من از نهمین نسل هستم. خانواده ما از مرز نگذشت، مرز از ما گذشت. پس وقتی دونالد ترامپ ما را تبهکار و متجاوزان جنسی می نامد به خانواده های آمریکایی اهانت می کند.»

اشاره خانم لونگوریا به سخنان جنجالی دونالد ترامپ بود که در آن به مهاجران تاخته بود و گفته بود بین مرز مکزیک و آمریکا دیوار خواهد کشید.

سارا سیلورمن از دیگر چهره های حاضر در گردهمایی بزرگ دموکرات ها بود. وی گفت: «هیلاری کلینتون درست چند سال پیش وزیر امور خارجه بود و اکنون رئیس جمهور می شود. او به نظر تنها کسی است که برای سمت ریاست جمهوری مستحق ترین است.»

این کمدین آمریکایی در جمله ای دیگر خطاب به هواداران برنی سندرز به کنایه و به شوخی گفت: «و شما برنی ها یا بزرگان، مضحک و مسخره رفتار نکنید!»

اگرچه گروهی از هوداران آقای سندرز بهنگام اعلام حمایت وی از خانم کلینتون اشک در چشمانشانشان حلقه زده بود، اما گروهی از حامیان پروپاقرص وی نیز سکوت اختیار کرده بودند.

آلیسیا کیز و پل سیمون نیز با اجرای موسیقی در مراسم حضور داشتند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«جار و جنجال جمهوریخواهان»؛ سندرز: چرا موقع معافیت مالیاتی میلیاردرها اعتراضی ندارید؟

شیرینی‌پز فرانسوی‌الاصل پنج رئیس‌جمهور آمریکا در ۷۸ سالگی درگذشت

ناکامی سندرز؛ سنای آمریکا از فروش موشک‌های پیشرفته ۶۵۰ میلیون دلاری به عربستان حمایت کرد