وزیر دادگستری بریتانیا دیدگاههای خود را به عنوان نامزد نخست وزیری تشریح کرد

وزیر دادگستری بریتانیا دیدگاههای خود را به عنوان نامزد نخست وزیری تشریح کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مایکل گو، وزیر دادگستری بریتانیا که خود را نامزد رهبری حزب محافظه کار و مقام نخست وزیری این کشور کرده، با شرکت در یک نشست خبری مواضع خود را درباره وضعیت بریتانیا بعد از رأی اکثریت بریتانیایی ها به خرو

آگهی

مایکل گو، وزیر دادگستری بریتانیا که خود را نامزد رهبری حزب محافظه کار و مقام نخست وزیری این کشور کرده، با شرکت در یک نشست خبری مواضع خود را درباره وضعیت بریتانیا بعد از رأی اکثریت بریتانیایی ها به خروج از اتحادیه اروپا تشریح کرد.

او گفت: «این همه پرسی درباره مسئولیت پذیری دموکراتیک بود، درباره این اصل که سیاستمداران باید تا حد امکان به مستقیم ترین وجه به انتخاب کنندگان خود پاسخگو باشند. به همین دلیل، به عقیده من نخست وزیر آینده باید جانب برندگان همه پرسی را بگیرد. ساده بگویم، بهترین فرد برای هدایت روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا کسی است که خودش مدافع خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بوده است.»

از سوی دیگر، ترزا می، وزیر کشور بریتانیا نیز خود را نامزد رهبری حزب محافظه کار و کسب مقام نخست وزیری کرده و رقابت بین او و وزیر دادگستری پیشاپیش آغاز شده است. به دنبال همه پرسی اخیر، دیوید کامرون که مخالف خروج این کشور از اتحادیه اروپا بود اعلام کرد که از مقام نخست وزیری کنار خواهد رفت.

پیشتر بوریس جانسون، شهردار سابق لندن و از رهبران «برگزیت»، امید اصلی حزب محافظه کار برای جایگزینی او به شمار می رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد