شمارش معکوس برای آغاز جام ملتهای اروپا

شمارش معکوس برای آغاز جام ملتهای اروپا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تیم ملی فوتبال پرتغال آخرین تیمی بود که روز پنجشنبه وارد فرانسه شد تا یک روز مانده به آغاز رسمی رقابتهای «یورو ۲۰۱۶» کار اسکان هر ۲۴ تیم حاضر به پایان…

آگهی

تیم ملی فوتبال پرتغال آخرین تیمی بود که روز پنجشنبه وارد فرانسه شد تا یک روز مانده به آغاز رسمی رقابتهای «یورو ۲۰۱۶» کار اسکان هر ۲۴ تیم حاضر به پایان برسد. شاگردان سانتوش سرمست از پیروزی شیرین براستونی در آخرین دیدار تدارکاتی، با باز کردن حساب ویژه روی رونالدوی این روزها آماده، آمده اند تا شگفتی ساز این دوره لقب بگیرند. پرتغالی ها در «لیناس مارکوسی» در حومه پاریس و در کمپ ملی راگبی فرانسه تمرین خواهند کرد.

از سوی دیگر، آلمانی ها (قهرمان جام جهانی برزیل)، در اِویان کمپ تمرینی خود را بر پا کرده اند و سعی دارند با تکیه بر ستاره هایی نظیر مانوئل نویر و توماس مولر با دست پر از فرانسه باز گردند. البته مصدومیت های متعدد و عدم هماهنگی در خط دفاع این تیم از مسائلی است که می تواند یواخیم لو را در ارنج کردن تیمش به دردسر بیندازد.

لاجوردی پوشان که ترجیح داده اند در گرمای ۳۵ درجه مونپولیه تمرین کنند با اتکا بر پنجه های بوفون و خط دفاع کم نظیری که آنتونیو کونته برای ایتالیای این دوره ساخته، در مرحله گروهی به نظر کار مشکلتری دارند. بعد از بازی کردن مقابل بلژیک غیرقابل پیش بینی، باید از سد زلاتان ابراهیموویچی عبور کنند که علیرغم جدا شدن از پاری سن ژرمن، در اوج است. اریک هرمان هدایت سوئد را در این دوره برعهده دارد و زلاتان بدون تردید بهترین مهره اوست. آبی و زردها سن نازار واقع در بروتاین را برای اقامت خود برگزیده اند.

پانزدهمین دوره جام ملتهای اروپا (یورو۲۰۱۶) جمعه شب با دیدار فرانسه میزبان و رومانی در استاد دوفرانس پاریس آغاز می شود و حدود یکماه ادامه خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس