پایان رقابت در کن با نمایش «فروشنده» اصغر فرهادی

پایان رقابت در کن با نمایش «فروشنده» اصغر فرهادی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تازه ترین ساخته اصغر فرهادی، تنها فیلمساز ایرانی برنده جایزه اسکار، با نام «فروشنده» در بخش رقابت شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن به نمایش در…

آگهی

تازه ترین ساخته اصغر فرهادی، تنها فیلمساز ایرانی برنده جایزه اسکار، با نام «فروشنده» در بخش رقابت شصت و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن به نمایش در آمد.

فروشنده داستان زوجی است که مشغول اجرای نمایشنامه «مرگ فروشنده» اثر آرتور میلر هستند. شهاب حسینی، ترانه عليدوستى و بابك كريمى در این فیلم نقش آفرین بوده اند.

همچنین، «او» ساخته پاول فرهوفن، سینماگر هلندی نیز دیگر فیلمی بود که در آخرین روز رقابت ها بر پرده نقره ای به نمایش گذاشته شد. نقش اصلی این اثر را ایزابل هوپر برعهده دارد. در این فیلم، مردی که صورت اش را با نقاب پوشانده به میشل، نقش اول داستان تجاوز می کند. این زن در بخش پایانی فیلم به هویت فرد متجاوز پی می برد.

فردریک پونسار، خبرنگار یورونیوز از محل برپایی جشنواره بین المللی فیلم کن گزارش می دهد: «عوامل تمامی فیلم های بخش رقابت، اکنون از فرش قرمز این پله ها بالا رفته اند. آنچه باقی است، تصمیم هیات داوران برای اهدای نخل طلا است. انتخاب امسال متعادل است؛ به وضوح تعداد کمی فیلم عرضه شده و امکان پیش بینی بیش از هر زمان دیگری باز است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس فرانسه در بازرسی از ملک آلن دلون ۷۲ قبضه سلاح گرم و بیش از ۳ هزار گلوله کشف کرد

ده‌ها چهره هنری «موج نفرت» شکل گرفته علیه ژرار دوپاردیو را محکوم کردند

آتیلا پسیانی، بازیگری تجربه‌گرا با سابقه همکاری از پیتر بروک تا بهرام بیضایی