خوشحالی مردم اوکراین از پیروزی جمالا در یوروویژن

خوشحالی مردم اوکراین از پیروزی جمالا در یوروویژن
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پیروزی جمالا، خواننده اوکراینی در مسابقات آواز یوروویژن مردم این کشور و به ویژه جوانان را هیجان زده کرده، با این پیروزی اوکراین میزبان دور بعدی

آگهی

پیروزی جمالا، خواننده اوکراینی در مسابقات آواز یوروویژن مردم این کشور و به ویژه جوانان را هیجان زده کرده، با این پیروزی اوکراین میزبان دور بعدی مسابقه یوروویژن خواهد بود.

یک جوان اوکراینی می گوید: «جمالا عالی و فوق العاده است. شخصیت قوی دارد و همیشه به هرچه می خواسته رسیده، ما هم خیلی خوشحالیم.»

فرد دیگری می افزاید: «درهای اوکراین به روی جهان باز است. مردم بیشتر در مورد ما خواهند دانست و به اینجا سفر خواهند کرد.»

یک زن جوان نیز می گوید: «خیلی خوشحالم که یکی از دختران ما یوروویژن را برد. او استعداد عالی دارد و موفقیتش، موفقیت اوکراین است.»

پس از اعلام نتایج مسابقه، پترو وروشنکو، جمهوری اوکراین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر این پیروزی را به جمالا تبریک گفت.

یک مامور پلیس در واکنش به پیروزی اوکراین می گوید: «خواننده ما بهترین است. این یک گام رو به جلوی مثبت برای همه ما محسوب می شود. امیدوارم همانطور که همه چیز برای جمالا خوب پیش رفت، برای کشور ما هم اتفاق های خوب بیفتد.»

خبرنگار یورونیوز در کی یف می گوید: «پیروزی جمالا به این معنی است که سال آینده اوکراین برای دومین بار در تاریخ میزبان مسابقه یوروویژن خواهد بود. پیش از این روزلانا در سال ۲۰۰۴ یوروویژن را به اوکراین آورده بود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شادی اوکراینی ها از پیروزی در یوروویژن ۲۰۱۶

حمله اوکراین به سواحل کریمه؛ کی‌یف: دو کشتی و زیرساخت‌های نیروی دریایی روسیه را هدف قرار دادیم

روسیه از حمله اوکراین با ۳۸ پهپاد به شبه‌جزیره کریمه خبر داد