برپایی نمایشگاه یوروویژن در استکهلم

برپایی نمایشگاه یوروویژن در استکهلم
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک هفته مانده تا برپایی فینال بزرگ مسابقه آوازخوانی یوروویژن، موزه گروه آبا در استکهلم اقدام به برپایی نمایشگاهی ویژه و تعاملی در خصوص این رویداد

آگهی

یک هفته مانده تا برپایی فینال بزرگ مسابقه آوازخوانی یوروویژن، موزه گروه آبا در استکهلم اقدام به برپایی نمایشگاهی ویژه و تعاملی در خصوص این رویداد هنری پرمخاطب کرده است. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می توانند با لباس های رنگین گروه های مختلف، ویدیوهای سیاه و سفید و ترانه های مشهور سالهای دور تجدید خاطره کنند.

بیورن اولواوس یکی از اعضای گروه آبا که در سال ۱۹۴۷ به همراه این گروه با ترانه واترلو، یوروویژن را فتح کرد و به شهرت جهانی رسید از جمله افرادی است که به خوبی قدر این مسابقه آوازخوانی را می داند. او در باره ویژگی های این مسابقه می گوید: «به نظرم اتفاق بزرگی است و همانطور که می دانید یکی از معدود رویداد هایی است که تلویزیون های اروپایی برای پخش زنده آن با یکدیگر همکاری بسیار نزدیک دارند. بینندگان این برنامه در اروپا نیز بیشتر احساس با هم بودن می کنند. اتفاقی که در رومانی باشید یا هلند، می توانید آنرا زنده تماشا کنید. زمانی که مجری ها امتیازهای هر کشور را اعلام می کنند ما نیز همراه با مردم آن کشور احساس خوشحالی می کنیم.»

رومانی امسال به دلیل آنکه تلویزیون دولتی این کشور دیون خود را به برگزار کنندگان یورویژن پرداخت نکرده، از شرکت در این مسابقه محروم شده است.

فینال بزرگ یوروویژن امسال روز چهارده مه در استکلهم برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آثار هنرمندان گمنام و سرشناس ایرانی در نمایشگاه «بنیاد فرح پهلوی» در پاریس

«لمس نامناسب» خبرنگار زن؛ اولین ربات انسان‌نمای مرد عربستان جنجال‌ساز شد

با میکرولینو آشنا شوید؛ آی‌پد دنیای خودرو، چیزی بین موتورسیکلت و اتومبیل