نخستین پیروزی کورنیلیا هوتر در جام جهانی اسکی

نخستین پیروزی کورنیلیا هوتر در جام جهانی اسکی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کورنیلیا هوتر، نخستین پیروزی خود را در مسابقات جام جهانی اسکی کسب کرد. این اسکی باز ۲۳ ساله اتریشی با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه

آگهی

کورنیلیا هوتر، نخستین پیروزی خود را در مسابقات جام جهانی اسکی کسب کرد. این اسکی باز ۲۳ ساله اتریشی با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه بهترین نمایش را در ماده سوپر جی رقابتهای سوئیس داشت. او با کسب این پیروزی به رده ششم جدول این ماده صعود کرد.

فابین سوتر، اسکی باز باتجربه کشور میزبان که بخوبی با پیچ و خم پیست آشنا بود، با اختلاف تنها ۱۰ صدم ثانیه با نفر نخست مسیر را پیمود و به مقام دوم رسید.

لارا گوت، صدر نشین جدول کلی این ماده به مقام پنجم رسید و یک گام دیگر خود را به کسب گوی بلورین نزدیکتر کرد. مصدومیت لیندسی وون، ستاره اسکی آمریکا راه قهرمانی این اسکی باز سوئیسی را هم در این مدال و هم در مجموع رقابتها این فصل هموار کرده است.

Cornelia Huetter of Austria took home her first ever fisalpine</a> win in today&#39;s <a href="https://twitter.com/hashtag/superG?src=hash">#superG</a>: <a href="https://t.co/guy2FIyY2f">https://t.co/guy2FIyY2f</a> <a href="https://t.co/MZjCIIMnDX">pic.twitter.com/MZjCIIMnDX</a></p>&mdash; SkiRacing.com (SkiRacingCom) March 12, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

عنوان سریع‌ترین یخ‌نورد دنیا به یک ایرانی رسید، محسن بهشتی‌راد در سوئیس بر قله ایستاد

پایان مسابقات جهانی کوهنوردی با اسکی در سوئیس با معرفی تیم های برگزیده