لیگ قهرمانان؛ رویارویی رُم-رئال مادرید، گنت-ولفسبورگ

لیگ قهرمانان؛ رویارویی رُم-رئال مادرید، گنت-ولفسبورگ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با دو دیدار همزمان پی گیری می شود. در پایتخت ایتالیا، جالو رُسی (زرد و قرمزهای آس رُم) از

آگهی

دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با دو دیدار همزمان پی گیری می شود. در پایتخت ایتالیا، جالو رُسی (زرد و قرمزهای آس رُم) از کهکشانی های مادرید پذیرایی می کند.

رُمی ها این هفته، سه امتیاز دیدار با کارپی را از آن خود کرده اند و سعی دارند با ابتکارات لوچانو اسپالِتی سرمربی جدید خود، کار را در خانه تمام کنند. با این حال کوستاس مانولاس، مدافع آ س رُم محتاط است. او می گوید: «رئال مادرید تیم قدرتمندی است. بازیکنانی دارد که همه قهرمانند ولی ما باید خونسرد باشیم و تمرکز کنیم. وقتی مقابل چنین تیمی بازی می کنید باید صد و بیست درصد توانایی هایتان را رو کنید.»

این مسابقه، نخستین تجربه سرمربی گری زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان هم محسوب می شود. رئال مادریدی ها تحت هدایت او درصددند برای ششمین بار متوالی به یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند. این در حالیست که آنها در هشت مسابقه اخیر خارج از خانه برابر تیم های ایتالیایی هرگز پیروز میدان نبوده اند.

دو تیم رئال مادرید و رم پیش از این ۸ بار در لیگ قهرمانان اروپا دیدار کرده اند که سهم نماینده اسپانیا چهار پیروزی و سهم نماینده ایتالیا سه برد بوده است. یک بازی هم به تساوی انجامیده است.

اما در دیدار دیگر، گِنت (گان) بلژیک میزبان ولفسبورگ آلمان است؛ دو تیمی که حضورشان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به نوبه خود شایسته تحسین است.

ولفسبورگی ها که بعنوان تیم اول گروه «بی» برای نخستین بار به این مرحله صعود کرده اند، علیرغم پیروزی در رقابتهای این هفته بوندسلیگا در میانه جدول، حال و روز چندان خوشی ندارند. شاید صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان بتواند اندکی از فشار موجود بر روی بازیکنان و کادر فنی این تیم بکاهد.

اما گِنت هم که به عنوان تیم دوم گروه «اچ» برای نخستین بار به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا راه یافته، با انرژی مضاعف پیروزی در رقابتهای این هفته بلژیک، درصدد استفاده بهینه از فرصت میزبانی است. آنها فعلا در رده دوم لیگ بلژیک قرار دارند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟