انتخابات مقدماتی آمریکا؛ کارزار انتخاباتی جب بوش در میان امید و ناامیدی

انتخابات مقدماتی آمریکا؛ کارزار انتخاباتی جب بوش در میان امید و ناامیدی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با اعلام نتایج انتخابات مقدماتی در ایالت نیوهمشایر، کارزار انتخاباتی جب بوش در فضایی از امید و ناامیدی پیش می رود. جب بوش با کسب ۱۱.۱ درصد آرا در

آگهی

با اعلام نتایج انتخابات مقدماتی در ایالت نیوهمشایر، کارزار انتخاباتی جب بوش در فضایی از امید و ناامیدی پیش می رود. جب بوش با کسب ۱۱.۱ درصد آرا در نیوهمشایر بعد از تد کروز با ۱۱.۶ درصد در جایگاه چهارم ایستاد و به نظر نمی رسد اکنون خواهان کناره گیری از دور رقابت ها باشد.

جب بوش نامزد اردوگاه جمهوریخواهان خطاب به هوادارانش گفت: «آیا می خواهید کسانی مثل هیلاری کلینتون یا دونالد ترامپ روی کار بیایند که می خواهند جاه طلبی هایشان را با هزینه مردمی که واقعا به کمک نیاز دارند پیگیری کنند؟ آیا کسانی را می خواهید که زندگیشان را با ایجاد شکاف میان ما سامان می دهند؟ آیا کسی را می خواهید که دشمنانشان را جمهوریخواهان، یعنی کسانی که با آنها موافق نیستند می دانند؟»

در اردوگاه جمهوریخوهان در ایالت نیوهمشایر، دونالد ترامپ برنده شد و اکنون همه چشم ها به کارولینای جنوبی دوخته شده است.

یکی از هواداران کارزار انتخاباتی جب بوش می گوید: «فوق العاده بود. فکر می کنم او حتما به کارولینای جنوبی می رود و با کهنه سربازان زیادی که آنجا زندگی می کنند یک نتیجه عالی خواهد گرفت.»

جان کریستوفر بوآ، تحلیلگر سیاسی درباره کارزار انتخاباتی جب بوش به یورونیوز می گوید: « برای او لحظات بسیار سختی است. جب بوش خودش را با انگیزه و پر انرژی نشان نمی دهد، او مانند برادر و یا پدرش نیست و خیلی دشوار است که بتواند آرمان های سلسله بوش را احیا کند. به نظر می رسد به موفقیتش باور ندارد.»

اشتفان گروبه خبرنگار یورونیوز از شهر منچستر ایالت نیوهمشایر گزارش می دهد: «جب بوش منابع مالی زیادی در نیوهمشایر خرج کرد تا در کارزار مقدماتی برای ورود به کاخ سفید برنده شود. اما با وجود همه پول هایی که هزینه کرد، نتیجه ضعیف بود. او احتمالا اکنون با فشار رهبران حزب و حامیان مالی برای پایان دادن به مبارازات انتخاباتی اش روبرو خواهد بود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مجلس نمایندگان آمریکا «از نهر تا بحر» را به عنوان شعار «یهودستیزانه» محکوم کرد

آزمون بر سر راه بایدن در خطرناک‌ترین لحظه؛ آیا خاورمیانه درگیر جنگی تمام‌عیار می‌شود؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم