استفاده از مواد غیراستاندارد خسارات زلزلۀ تایوان را افزایش داده است

استفاده از مواد غیراستاندارد خسارات زلزلۀ تایوان را افزایش داده است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مقامات شهر«تینان» در تایوان می گویند استفاده از مواد غیراستاندارد و بی کیفیت در ساختمان های تخریب شده، عامل اصلی بالا رفتن تعداد تعداد قربانیان در

آگهی

مقامات شهر«تینان» در تایوان می گویند استفاده از مواد غیراستاندارد و بی کیفیت در ساختمان های تخریب شده، عامل اصلی بالا رفتن تعداد تعداد قربانیان در اثر زمین لرزه بوده است.

به گفتۀ مسئولان این شهر، در جریان آواربرداری و جستجوها برای یافتن مفقود شدگان، کارشناسان به موادی از جمله پلی استر و یونولیت برخورده اند که در بدنه و دیوار این ساختمان ها به کار رفته است. در همین رابطه سه نفر از روسای شرکت سازندۀ این مجتمع مسکونی ۱۶ طبقه دستگیر شده اند.

این مجتمع مسکونی متشکل از ۱۰۰ آپارتمان است که در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و تنها محتمع بلند مرتبۀ مسکونی در این شهر دو میلیون نفری محسوب می شود.

زلزله در شهر تاینان در تایوان شنبه شب به وقوع پیوست که در جریان آن تاکنون دست کم ۳۹ نفر جان باخته اند. امدادگران می گویند بیش از صد نفر نیز مفقود شده اند که جستجوها برای یافتن آنها از زیر آوارهای این آپارتمان ها ادامه دارد اما امید به زنده یافتن ناپدید شدگان وجود ندارد.

آخرین بار صبح روز دوشنبه و به فاصلۀ ۴۸ ساعت از این زلزله بود که امدادگران توانستند دو نفر را زنده از زیر آوار بیرون بکشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آلمان دو فرد مظنون به جاسوسی برای روسیه را بازداشت کرد

تایوان چگونه توانست خود را در مقابل زلزله آماده کند؟

تحولات ایران و جهان؛ جستجوها در تایوان برای نجات ده‌ها فرد گرفتار در تونل‌های کوهستانی ادامه دارد