پسر لوران فابیوس به اتهام جعل سند بازجویی شد

پسر لوران فابیوس به اتهام جعل سند بازجویی شد
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

توما فابیوس، پسر لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه به اتهام جعل و استفاده از سند مجعول بازجویی شد. فرزند ۳۴ ساله لوران فابیوس احتمالا از

آگهی

توما فابیوس، پسر لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه به اتهام جعل و استفاده از سند مجعول بازجویی شد. فرزند ۳۴ ساله لوران فابیوس احتمالا از این مدارک برای قماربازی استفاده کرده است.

دستگاه قضایی فرانسه درباره چند عنوان اتهامی دیگر همچون کلاهبرداری، تخلف مالی، خیانت در امانت و سوء استفاده از اموال عمومی برای وی قرار منع تعقیب صادر کرده و برای این موارد صرفا به عنوان مطلع از وی بازجویی کرده است. توما فابیوس با این وجود آزاد است و تحت پیگرد قضایی و محدودیت های حقوقی قرار ندارد.

توما فابیوس در سال ۲۰۱۱ یک ای میل جعلی از طرف بانک به خودش نوشت و در آن مدعی شد که منتظر واریز ۲۰۰ هزار یوروست. او از این ای میل به عنوان مدرک پرداخت در قمارخانه ای در مراکش استفاده کرد. سپس در سال ۲۰۱۲ در ماجرای خرید یک آپارتمان هفت میلیون یورویی در پاریس مورد ظن بازرسان فرانسوی قرار گرفت. وی این اتهام را کاملا رد کرده است.

مقامات قضایی آمریکا نیز او را به کشیدن چند فقره چک، بی محل جمعا به ارزش سه میلیون و دویست هزار یورو در قمارخانه های این کشور متهم کرده اند.

اطرافیان توما فابیوس و خود لوران فابیوس هنوز واکنشی به این ماجرا نشان نداده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند