بارسا جام باشگاه های جهان را به خانه برد

بارسا جام باشگاه های جهان را به خانه برد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم بارسلون روز یکشنبه در دیدار پایانی جام باشگاههای جهان موفق شد با شکست ریورپلاته در ورزشگاه یوکوهامای ژاپن برای سومین بار قهرمان این مسابقات شود

آگهی

تیم بارسلون روز یکشنبه در دیدار پایانی جام باشگاههای جهان موفق شد با شکست ریورپلاته در ورزشگاه یوکوهامای ژاپن برای سومین بار قهرمان این مسابقات شود. گل نخست بارسلون در این دیدار در دقیقه ۳۶ توسط لیونل مسی به ثمر رسید و دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه به رختکن رفتند.

شاگردان لوئیس انریکه در نیمه دوم باز هم حاکم میدان بودند و در همان دقایق ابتدایی توسط لوئیس سوارز موفق شدند به گل دوم دست یابند. سوارز که در دیدار نیمه نهایی هر سه گل بارسلون را برابر گوانگژو به ثمر رسانده بود موفق شد در فینال باردیگر در دقیقه ۶۳ برای تیم خود گلزنی کند.

بدین ترتیب آبی اناری پوشان با شکست سه بر صفر حریف آرژانتینی خود، پنجمین قهرمانی خود را در سال 2015 پس از فتح لالیگا، کوپا دل ری، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا جشن گرفتند.

در پایان لوئیس سوارز از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات جام باشگاه های اروپا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و توپ طلای تورنمنت را دریافت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟