تدابیر سختگیرانه علیه پناهجویانی که قصد ورود و اقامت در اروپا را دارند

تدابیر سختگیرانه علیه پناهجویانی که قصد ورود و اقامت در اروپا را دارند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس یونان حدود ۳۰ تن از پناهجویانی معترضی که سه هفته در مرز یونان و مقدونیه خواستار عبور از مرز و استفاده از مسیر مقدونیه و صربستان برای رسیدن به

آگهی

پلیس یونان حدود ۳۰ تن از پناهجویانی معترضی که سه هفته در مرز یونان و مقدونیه خواستار عبور از مرز و استفاده از مسیر مقدونیه و صربستان برای رسیدن به اروپای شمالی و غربی هستند، بازداشت کرد و آنها را با اتوبوس به آتن پایتخت یونان فرستاد.

چهارشنبه نزدیک به ۱۲۰۰ تن از پناهجویانی که اغلب اهالی ایران، مراکش و پاکستان بودند به عدم صدور مجوز عبور از مرز و ورود به مقدونیه دست به اعتراض زدند و با پلیس یونان درگیر شدند.

همزمان قایق ۲۶ پناهجو در نزدیکی جزیره فارماکونیسی یونان غرق شد و دوازده نفر جان باختند و بقیه توسط گارد ساحلی نجات پیدا کردند.

دولت آلمان یکی از مهمترین میزبانهای مهاجران و پناهجویان در ماههای اخیر قصد دارد روند ارائه ویزا و مجوز تردد پناهجویان را سختگیرانه تر از قبل کند.

وزیر کشور آلمان نمونه ای از کارت شناسایی های جدید مهاجران را نشان داد و در این باره گفت: “ روشن است که روند قانونی شدن پناهندگانی طولانی تر از سابق خواهد شد. “

به گفته دولت آلمان کارتهای شناسایی جدید اجازه کنترل پناهجویان را بهتر از قبل خواهد داد و مانع از تولید کارتهای شناسایی تقلبی می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آلمان سیاستهای سختگیرانه تری برای پذیرش پناهجویان در پیش می گیرد

واژگونی مرگبار قایق مهاجران؛ فرانتکس می‌گوید یونان پیشنهادهای کمک را نادیده گرفته است

روایت بازماندگان و گارد ساحلی؛ فاجعه مرگبار مهاجران در دریاهای آزاد یونان چگونه رقم خورد؟