راهپیمایی طرفداران محیط زیست در حاشیه اجلاس پاریس

راهپیمایی طرفداران محیط زیست در حاشیه اجلاس پاریس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

صدها نفر از ساکنان منطقه مونتروی در حومه شرق پاریس، با برپایی راهپیمایی خواستار اجرای راه حل های جایگزینی برای مقابله با تغییرات جوی شدند. این

آگهی

صدها نفر از ساکنان منطقه مونتروی در حومه شرق پاریس، با برپایی راهپیمایی خواستار اجرای راه حل های جایگزینی برای مقابله با تغییرات جوی شدند.

این راهپیمایی با عنوان “اجلاس جایگزین” یا “اجلاس آب و هوایی مردم” در حاشیه کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوایی پاریس برگزار شد. شرکت کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود، “عشق بساز نه دی اکسید کربن”.

ماتیو دور، مدیر هماهنگ کننده این راهپیمایی می گوید: « راه حل برای مقابله با بحران تغییرات اقلیمی موجود است. ایده اصلی نمایش آن در خیابان برای آگاه کردن تمام جامعه است. نشان دهیم که زندگی به همین شکل امروزی ادامه خواهد یافت و قرار نیست به دوران غار نشینی بازگردیم و از شمع برای روشنایی استفاده کنیم. می توانیم همه چیز را خیلی آسان تغییر دهیم وخود را با راه حل های جایگزین وفق دهیم تا از تغییرات اقیلمی جلوگیری کنیم.»

همزمان مذاکره کنندگان در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوایی پاریس از توافق بر سر متن پیش نویسی برای مقابله با افزایش تولید گارهای گلخانه ای خبر داده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد

برای اولین بار در جهان؛ فرانسه حق سقط جنین زنان را در قانون اساسی خود گنجاند